Homo elefanter

Medlem
Homo elefanter

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Men, Aftonbladet ...

Citat:

Politiker rasar

Artikeln berättar om EN politiker som nämnt några ord om detta. Känner på mig att det är överdrivet och uppblåst till 110%.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ska du posta mer nyheter nu? Du tänkte inte hur det gick med din förra tråd?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Ska du posta mer nyheter nu? Du tänkte inte hur det gick med din förra tråd?

vad menas?:O

Medlem

Nope


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Avstängd
Skrivet av SuperTank:

Men, Aftonbladet ...

Citat:

Politiker rasar

Artikeln berättar om EN politiker som nämnt några ord om detta. Känner på mig att det är överdrivet och uppblåst till 110%.

Det som är lurigt är att politiker kan vara både en och flera. Lite ful användning av språket där.

Denna nyhet tycker jag är lite intressant. Aftonbladet vill få oss fina politiskt korrekta svenskar upprörda över att en (misstänkt) homosexuell elefant (kanske möjligen) kommer att slängas ut från en djurpark bara för att den är (misstänkt) homosexuell.

Elefanten verkar föredra manligt sällskap och därför blir en lokalpolitiker arg och upprörd över att denne kanske inte kommer att fortplanta sig. Jag kan förstå politikern i fråga då man självklart vill ha elefantungar, men det här blir bara dumt.

Medlem

Kan visserligen förstå det till en viss del:

"– Vi har inte betalat 37 miljoner zlotys (92 miljoner kronor) för det största elefanthuset i Europa, för att en homosexuell elefant ska bo där, säger Grzes."

Det handlar ju inte så mycket om vad han anser om homosexuella. Men en homosexuell elefant har ju ingen framtid i ett zoo. Eftersom han inte direkt kommer para sig med hon-elefanter.

Varav dom blir arga för vad dom betalat för elefanten med tanke på att den är gay. Eller tros vara iaf.

Typisk aftonbladet-nyhet btw.

1
Skriv svar