FZ's steamlista

Medlem
FZ's steamlista

Tänkte vi kunde ha en tråd där vi samlar våra Steamtags. Och man kan väl passa på att skriva lite kort om sig själv också.

Steam-ID: farbrorjoakim
Lite om mig själv: 35 år gammal familjefar som gillar att spela på kvällarna. Spelar främst nyare spel inom FPS, RTS och RPG, men jag är allätare. Dock inget MMORPG här inte, no time. Jag söker lite äldre folk som har liknande spelsmak som jag.


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

Steam-ID: mrcomviq
Hey hey hey!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Steam-ID: Jesperp95

Kille på tretton år. spelar ganska mycket på eftermiddag/kvällen när det är skola. nu på posklovet betydligt mer:) Spelar mest Cs source och left 4 dead.

på Xbox 360 heter jag Manyjesper:)

Jag kommer att lägga till alla som skriver här.

Medlem

Steam-ID: Strille612
Kille på tolv år, spelar rätt så mycket css just nu och lite battlegrounds moden. ( As, nice:) )
Vill spela något mmo men vill inte slösa pengar på något mmo spel, det är väl ändå inte värt det?
Annars, sitter jag o lirar vid mitt xbox 360 och spelar fotboll\innebandy här hemma:D

Men borde inte denna tråd ligga vid cs eller half-life? Annars finns ju övriga spelgenrer..


signatur

Wai

Medlem

Steam id: Crunchy
Lirar mest L4D, CSS, CS 1.6 och g-mod

Medlem

Ni kan ju annars bara gå med i FZ-gruppen på steam, http://steamcommunity.com/groups/FZ_gruppen.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Tunmarker: lirar bara Empire för jag har tyvärr inga fler:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Medlem
Avstängd

Shathur

Kör mest Source- och indie-spel för tillfället.

Inaktiv

flyer232

spelar helst insurgency eller fistful of frags (sök på moddb.com om ni inte vet vad det är för mod)

Medlem

Crawler_l

Tf2
Left4Dead


signatur

Rawr

Medlem

Ariath


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

27 år gammal, som dig spelar jag också på kvällarna, har inte tid på dagarna då min 3mån gamla son kräver sin tid Har addat dig på steam. Pangar tf2 för närvarande, spelar det mesta annars.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

mehack

spelat sedan urminnes tider

vill du dö av en crowbar oavsett vilka vapen du använder så kom till HL och möt ditt öde

spelar även DoD en del och tröttnade på CS för något decennium sedan


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

sengaija2

tror jag det var i alla fall.

Medlem

zitow

Lirar mest CS,S.


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Martyzx

L4D för det mesta.


signatur
Inaktiv

SteamID : showerguy

Har Valve Complete Pack men lirar mest Counter-Strike Source och Left 4 Dead.

Medlem

Steam-ID: dea1982

(Lirar mest Counter Strike. 7 års tid, blir säkert 7 år till.)

1
Skriv svar