Dragon Age 4 är mitt i utvecklingen, men har förlorat sin producent

Robot
Dragon Age 4 är mitt i utvecklingen, men har förlorat sin producent

Ytterligare ett bakslag för drakåldern.

#Bioware, #Dragon-age-4


Medlem

Inte bara jag som är uppe och jobbar tidigt idag

RmK
Medlem

Jag har svårt att bli hypad för detta med tanke på Biowares senaste spel. Dragon Age Origins och Mass Effect trilogin är några av mina "all time favorites" men sedan dess har inget av intresse släppts, även om Andromeda och Inquisition var okej så var de inga favoriter.

Förhoppningsvis överraskar Bioware och släpper något fantastiskt ändå men jag avvaktar tills jag ser bevis.

Medlem

Bioware är inte längre en studio som förtjänar min tillit. Älskade första DA, gillade andra, stängde av tredje efter några timmar. Så vi får se!

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Bioware är inte längre en studio som förtjänar min tillit. Älskade första DA, gillade andra, stängde av tredje efter några timmar. Så vi får se!

Ettan var <3^<3. Tvåan var meh i jämförelse fast helt okej som invidivd. Trean... nja, ramlade aldrig in i det.

Medlem

Tanke på hur uselt DAI var så har jag bara förväntningar att spelet kommer suga stenhårt

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Tanke på hur uselt DAI var så har jag bara förväntningar att spelet kommer suga stenhårt

Tycker DAI var riktigt grymt, spelade nyligen igenom alla dragon age spelen, gillar hur de integrerar allt men ens egen typ av story.
Tror det är 3e gången jag faktiskt spelat igenom DAI.

Så har bara förväntningar att spelet kommer florera stenhårt!

Medlem
Skrivet av klotim:

Tycker DAI var riktigt grymt, spelade nyligen igenom alla dragon age spelen, gillar hur de integrerar allt men ens egen typ av story.
Tror det är 3e gången jag faktiskt spelat igenom DAI.

Så har bara förväntningar att spelet kommer florera stenhårt!

Vad exakt är bra?

Några saker jag störde mig på som fick mig stänga av och avinstallera.

AI:n är väldigt basic
UI:n är sjukt bakåtsträvande som gör menyerna knappt hanterbara
Kontrollerna är usla
Taktiksystemet kunde lika gärna vara borttaget för det är så dåligt
Grafiken suger och animationerna likaså (att rida på en häst är stelare än någonsin)
Inge autoattack
Gathering och crafting helt värdelöst system
Bara massa fetch quests
Laddningsskärmar hela tiden i vissa områden
Dialoger/konversationer ute i open world händer nästan aldrig (tror det är en timer på 20 min och resetas efter laddningsskärm)
Open-world är riktigt uselt genomfört

Medlem
Skrivet av klotim:

Tycker DAI var riktigt grymt, spelade nyligen igenom alla dragon age spelen, gillar hur de integrerar allt men ens egen typ av story.
Tror det är 3e gången jag faktiskt spelat igenom DAI.

Så har bara förväntningar att spelet kommer florera stenhårt!

Vad gillar du exakt med DAI?
Själv störde jag ihjäl på hur de masakrerade klasserna och gjorde det mer likt en shooter än DAO.
Kanske blev bättre mot slutet men oj vad det känndes som en railer. Ingen frihet nånstans.

Bioware är dött det legendariska beslutet att gå från en fungerande motor till Frostbite utan någon som helst support från de enda som kan motorn för de måste jobba med Fifa dödade bioware.

EA bryr sig inte om Bioware bara Fifa som räknas.

Medlem
Skrivet av noreason:

Vad exakt är bra?

Några saker jag störde mig på som fick mig stänga av och avinstallera.

AI:n är väldigt basic
UI:n är sjukt bakåtsträvande som gör menyerna knappt hanterbara
Kontrollerna är usla
Taktiksystemet kunde lika gärna vara borttaget för det är så dåligt
Grafiken suger och animationerna likaså (att rida på en häst är stelare än någonsin

Du pratar om första spelet?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av noreason:

Vad exakt är bra?

Några saker jag störde mig på som fick mig stänga av och avinstallera.

AI:n är väldigt basic
UI:n är sjukt bakåtsträvande som gör menyerna knappt hanterbara
Kontrollerna är usla
Taktiksystemet kunde lika gärna vara borttaget för det är så dåligt
Grafiken suger och animationerna likaså (att rida på en häst är stelare än någonsin)
Inge autoattack
Gathering och crafting helt värdelöst system
Bara massa fetch quests
Laddningsskärmar hela tiden i vissa områden
Dialoger/konversationer ute i open world händer nästan aldrig (tror det är en timer på 20 min och resetas efter laddningsskärm)
Open-world är riktigt uselt genomfört

Ja fy för att någon tycker om en sak, som du inte tycker om. på han bara!! (sarkasm)

1
Skriv svar