Sony-chef bekräftar Killzone 3

Robot
Medlem
Sony-chef bekräftar Killzone 3

Hurra! =D

Medlem

Oh yeas! Ser verkligen fram emot detta, tvåan var ju så brutalt bra!

Medlem
MFZ
Medlem

surprise!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Har inte Helgast fått sin röv sparkad till stenåldern och tillbaka redan?


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Tvåan var riktigt fint i singleplayer. Multiplayer var ju segt som sirap.

Medlem

kanske är revolt av hellgast, dvs man spelar onda sidan ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jag hoppas att det gör ett lite längre singleplayer. Det tog ungefär 4,5 timme att klara av det för mig.

Medlem

Oh... My... God O_O

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag hoppas att det gör ett lite längre singleplayer. Det tog ungefär 4,5 timme att klara av det för mig.

Jävlar, då var du snabb med avtryckarfingret, tog säkert 8 timmar för mig vill jag minnas.

Det var ju en massa riktiga Hellgast bamsingskepp som kom flygande i slutscenen i tvåan så mer krig blir det allt. Sen är dom säkert förbannade över mordet på deras ledare.

Medlem

NICE!!!spelar fortfarande 2 online fyfan vad grymt spel det är!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Om man tyckte resistance 2 var skitdåligt, kan det här spelet ändå vara nåt att ha då? Gillade Gears på 360 men resistance var ett PC spel i mitt tycke...

Medlem

Blev besviken på 2an men 3an kanske kan vara nått!

Medlem

Yawn.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Jag gillar inte alls det här spelet
för jag har sett animen som dom har snott Gubbarna ifrån
Jin-Roh: The Wolf Brigade
antingen har dom köpt tillstånd att använda dom , eller har dom snott dom..

Och spelet suger i allmänheten..
Men om ni gillar, köp det såklart.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Blir spännande att följa. Kan inte säga att jag är super-imponerad av 2:an.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Var ett av de första spelen jag skaffade till PS3'an, var riktigt tufft o coolt för ett consol FPS
Klarade de på svåraste för några månader sen, var riktigt skönt.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jag gillar inte alls det här spelet
för jag har sett animen som dom har snott Gubbarna ifrån
Jin-Roh: The Wolf Brigade
antingen har dom köpt tillstånd att använda dom , eller har dom snott dom..

Och spelet suger i allmänheten..
Men om ni gillar, köp det såklart.

Du är fan helt ute och cyklar. Ingen av dem är inspererade eller tagna av varandra.
Utan de är inspirerade båda två av uniformer och masker från WW1 mestadels.
Vet man lite om anime så vet man även att artister som jobbat med Jin-Roh även varit delaktiga i Gorillas studio.
Men designen är helt fristående även om den är lik.
Kollar du upp fakta så kan du läsa detta. Detta är ett utdrag ur en sådan interljuv.

"UGO: Where did the design of the Helghast commandos originate? Many gamers have noticed a direct influence from the Anime Jin-Roh, amongst others.

Guerrilla: It's common knowledge now that Killzone draws its battle inspiration from major 20th century theatres of war. Continuing this theme, our lead visualizer took the strongest visual styles from these wars and combined them in a modern way to create the striking characters in the game. The most powerful symbol of the Helghast soldier is the full-face mask, inspired by the gas masks of WW1."


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Älskade både single player o multiplayern! enda jobbiga var den tunga styrningen enligt mig

Medlem

@Ctrl får man spela som Helghast så blir det säkert ett mäktigt spel skulle vara roligt, om det nu blir så, ska fan Rico vara med som en fiende, han ska mig fan dö xD


signatur

ID software, FPS gudarna!

Inaktiv

Jag har väntat länge på att inskaffa en Playstation 3. Får hoppas på en billig bundle när det kommer!

LBP
Killzone
MSG 4

Dom gillar jag verkligen!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag hoppas att det gör ett lite längre singleplayer. Det tog ungefär 4,5 timme att klara av det för mig.

Oj, du måste ha spelat på easy elle rnågot. För mig tog det ca 8-9 timmar. Sedan så ska man alltid spela lite online när man köper ett FPS. KZ2 var och är riktigt kul online. 120 timmar online säger en del

Undra hur 3:an blir kanske får spela på jorden igen?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar