Elden Ring får tokhöga betyg från alla håll och kanter

Medlem
Skrivet av duchovny:

Är det här "Cyberpunk"-10:or eller är det äkta 10:or? Man vet aldrig med speljournalistik längre.

Äkta.

Medlem

Känns som man får ta alla 10/10 betyg med en nypa salt tills hypen lagt sig och "vanligt" folk får säga sitt.

Medlem

Kan det vara det mest överhypade singleplayer-spelet genom alla tider? Japp.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

In your face alla som var snea på att man förbokade Elden Ring och HFW. Precis klar med HFW mainstory och det är fan det bästa jag spelet på väääääldigt länge. FIFAN vad bra det var.

Och Elden Ring verkar inte sämre!!

Sen är det lite kul med att det är så jävla många som inte pallar souls-spel som skall i och kommentera hahaha, varenda post om souls-spel "Näe men ja hatar soulsspel men kul ni som gillar dom"

Inatt blir det åka!

Jag älskar fromsoftware och kommer också att lira men jag kommer aldrig att förhandboka.

Medlem

Förbokade nu!

Det här ska bli najs! :9


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Känns tungt att avvakta med detta spel några veckor så man hinner köra klart Horizon Forbidden West.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Känns tungt att avvakta med detta spel några veckor så man hinner köra klart Horizon Forbidden West.

Fick forbidden west i fredags, har klarat mainstoryn nu tog ca 41 timmar. Man vill fortfarande boota upp det och typ göra färdigt på kartan men det får vänta tills efter Elden Ring


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Fick forbidden west i fredags, har klarat mainstoryn nu tog ca 41 timmar. Man vill fortfarande boota upp det och typ göra färdigt på kartan men det får vänta tills efter Elden Ring

Har säkert 40 timmar till i Horizon innan jag är klar, haft ont om tid att spela.

Men Elden Ring kommer ligga på hyllan och ropa på en

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hoppas man blir nöjd, köpte spelet igår och förladdat klart

Du var en first-timer på souls-spel va? Ett tips! Ge dig inte, pressa på och till slut så har du kommit dig igenom ett helvete och då är euforin total! Det är det som är tjusningen!

Medlem

Imorgon: vakna, frukost, hämta fysiskt ex på webhallen, jobba, komma hem och spela hela natten och helgen 😄

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Du var en first-timer på souls-spel va? Ett tips! Ge dig inte, pressa på och till slut så har du kommit dig igenom ett helvete och då är euforin total! Det är det som är tjusningen!

Ja jag kan inte minnas att jag spelat nått souls spel tidigare.
Men jag gillar utmaning och jag är inte stressad, tar det 1år för mig att klara spelet är det lugnt

Tycker Elden ring verkar helmysigt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

"Hjärndöd slå och block"? Kan det bli mer fel än så?

Brukade buttom mashade mig fram i Dark Souls samtidigt som jag pratade me tjejen i telefon så det krävdes inte speciellt mycket hjärnaktivitet och mer strategi än att hugga i ryggen var det ju inte. Använde nog mina reflexer mer i så fall. Upplevde också att det var ganska upprepande så gav faktiskt upp ca 20 tim in. Ska dock erkänna att jag inte va jätte fokuserad på spelet och ljudet va ofta avstängt så det bidrog nog till ointresset. Men är villig att ge Elden Ring en "ärlig" chans och vem vet kanske blir även jag ett fan

Medlem

Spelet i brevlådan imorgon. Ledigt från jobbet måndag-onsdag. Sicken sjuk spelsession det här kommer bli! 😁

Medlem
Skrivet av Maggot:

Spelet i brevlådan imorgon. Ledigt från jobbet måndag-onsdag. Sicken sjuk spelsession det här kommer bli! 😁

Detta kan man ju sakna lite grann nu när man har fullt med barn i huset. Även om man är ledig så får spelandet komma sist. Men kanske lyckas jag roffa åt mig några speltimmar ikväll när huset sover iaf 😅

Medlem

Betygen på steam var inte direkt 10/10 kan man säga. Många verkar ha problem med lagg. Ganska typiskt fromsoftware och PC. Verkar som man får vänta tills de patchar spelet för att få bästa upplevelsen.

Medlem
Skrivet av Nimin:

Detta kan man ju sakna lite grann nu när man har fullt med barn i huset. Även om man är ledig så får spelandet komma sist. Men kanske lyckas jag roffa åt mig några speltimmar ikväll när huset sover iaf 😅

Håller tummarna att du får några fina speltimmar in the lands between! 👊

Medlem
Skrivet av Maggot:

Håller tummarna att du får några fina speltimmar in the lands between! 👊

Tack, frugan nattade alla barnen igår eftersom hon visste jag ville spela ER så det blev faktiskt fem timmars spelande vilket är ganska mycket för mig. Än så länge älskar jag spelet.

12
Skriv svar