Batman 2009 års spel enligt Bafta

Medlem
Batman 2009 års spel enligt Bafta

kom ju faktiskt lite från ingenstans , första gången man varit överraskad på ett positivt sätt vid provkörning på ett bra tag .

Medlem

Är de andra nominerade sorterade efter placering?

Medlem

Bra röstat av Bafta, för min del var Batman AA också givna ettan förra året.

Medlem

Lite skumt att Uncharted 2, som verkar vunnit i flest kategorier, inte fick Årets Spel. Men kul för Batman AA! Jag har fortfarande inte spelat det än.

Medlem
Skrivet av Spanne:

Är de andra nominerade sorterade efter placering?

Ser ut att vara sorterat efter titel.

PaZ
Medlem

Dragon Age inte ens nominerat till årets spel? De hade ju iofs inget RPG-pris, så det kanske speglar vad de tycker om genren

Medlem

Jag blir alldeles varm inombords när jag ser att någon äntligen förstår att MW2 är en överhypad hög av skit.


signatur
Medlem

Vilket skämt att inte ens nominera Dragon age till årets spel

Medlem

Gj Batman.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

INGET RPG-PRIS!? DRAGON AGE BARA NOMINERAT I EN KATEGORI OCH DEN VANN INTE!?

detta pris är härmed idiotförklarat

Medlem

Haha vilket skämt, Assassins Creed är årets spel alla kategorier.
Vilket jävla hästjobb de lagt ner i de spelet. Finns inget som är i närheten av de arbete de lagt ner, Forza 3 är lååångt efter i nedlagd tid o detaljer...enligt mig.

Medlem
Skrivet av draim:

Jag blir alldeles varm inombords när jag ser att någon äntligen förstår att MW2 är en överhypad hög av skit.

'

Jag blir alldeles kall inombords när folk inte inser att även Bad Company 2 är överhypad hög av skit.


signatur

"The belief in a supernatural source of evil is unnessecary; men alone are quite capable of every wickedness" - Joseph Conrad

Medlem

Ingen överaskning för mig. Helt klart förra årets bästa spel. Kul!


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Inte överraskande på något sätt, superspel!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kul för batman men Uncharted 2 borde ha vunnit det där ganska enkelt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

U2 är bättre, mycket bättre. L4D2 som multilplayern vinnarn? Vafaaaaan?

1
Skriv svar