Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Så många storpel nu. Vilket blir det? Få tips, och tipsa själv.

#Spelhelg, #speltips


Medlem

Det blir Elden Ring efter finalen i På Spåret.

Horizon the forbidden west såklat ^^

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Dying Light 2! Jagar collectibles nu för glatta livet, en bra indikation på att jag gillar ett spel. Det börjar bli många timmar nu...


signatur

Jump in.

Medlem

Mass Effect 2 och Warhammer 3!

Medlem

Cyberpunk och Warhammer 3


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Elden Ring på PS5, inte helt oväntat kanske!

Medlem

Fortfarande inte kört mer än en timme av Guardians of the Galaxy så borde verkligen satsa på det då det är det enda spel jag köpt sen jag skaffade Gamepass.

NiC
Medlem

Den försvunna arken blir det för mig, kanske klämmer in lite Elden Ring. Men det var inte jättehärlig prestanda på PC. Så väntar nog på någon patch där innan jag kör. Tråkigt att behöva dö pga massiva framedrops.

Medlem

Hero's Hour som jag hittade här i veckan som känns som en spännande take på Heroes of might and magic-formulan! Riktigt kul efter ca 2-3 timmar nu i soffan efter skidåkningen


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Pokemon Go, Elden Ring, Netflix

Medlem
Medlem

Elden Ring, all day every day

Medlem

Elden ring så klart. Det var lite jobbigt I början att lära sig dom nya knapparna bara. Att hålla in triangel är en separat meny tex....

KoP
Medlem

Martha is dead och Moonglow Bay.

Medlem

Shadow of the horned rat

Medlem

Dying Light 2


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Skribent
Medlem

Cyberpunk 2077 och elder scrolls online.

Medlem

Kör på sista bossen Sister Friede, i Ds3 dlc, bra pepping inför Elden Ring, som jag köper i morgon, självklart i fysisk form, eftersom jag vill samla mina spel i en "fysisk" hylla 🖖, myslördag väntar!🤗

Medlem

League of Legends


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Crusader Kings 3,,, alltid Crusader Kings 3.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Det är enbart det mkt tidskrävande Lost Ark som gäller


signatur

//monster

Medlem

Hyfsat upptagen, men det blir lite Elden Ring på småtimmarna sen!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Escape from tarkov såklart Bästa spelet någonsin!

Medlem

Super Mario RPG och Metroid Dread


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Det blir Lost Ark under dagen och lite Switch-spelande på kvällen.


signatur

I am the one who knocks.

Medlem

Star Citizen


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

DayZ Standalone, köpte det nyligen på REA och är fast!

Medlem

Apex och Horizon med lite Sifu. Horizon tar över mina speltimmar för tillfället vilket är riktigt bra, men faller alltid tillbaka till Apex


signatur

Protect ya neck

12
Skriv svar