Höga betyg till Gran Turismo 7

Robot
Höga betyg till Gran Turismo 7

Slår femman, sexan och Sport.

#gran-turismo-7


Medlem

Inga elbilar. Därför får det bottenbetyg av mig.

Medlem

Alla slänger runt 100/100 och 5/5 hej vilt. Svårt att ta något seriöst nuförtiden.

Lyssnade på IGNs videorecension där de gav spelet 9/10. Men det lät verkligen mer som 7/10 när man lyssnade.

Jag tror 3/5 stämmer betydligt bättre in än vad 5/5. Tack för en bra recension.

Medlem

3/5 inte 5/5
Höjer när de lägger mer än 2 kronor på träden... (ursäkta den ENDA trädbilden.. svära), och ordnar menyerna. (Helst även lättar upp spelmekaniken lite iaff.. och mindre grind).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Redaktör
Skrivet av Cooling23:

Inga elbilar. Därför får det bottenbetyg av mig.

Jodå, Tesla Model S är med, Taycan också har jag för mig.

Toppbetyg?


signatur
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Inga elbilar. Därför får det bottenbetyg av mig.

Alla bilar i spel är elbilar om du tänker efter

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Alla bilar i spel är elbilar om du tänker efter


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jodå, Tesla Model S är med, Taycan också har jag för mig.

Toppbetyg?

Det har jag missat. Nice i så fall!

Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Jodå, Tesla Model S är med, Taycan också har jag för mig.

Toppbetyg?

Det har redan utrönats att det är omöjligt att ge något toppbetyg när man saknar Volvo. En skam.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av Cooling23:

Det har jag missat. Nice i så fall!

Man tappar lite känsla med elbilar eftersom de låter så lite och man inte kan bedöma farten efter växel. Det är rätt annorlunda.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Man tappar lite känsla med elbilar eftersom de låter så lite och man inte kan bedöma farten efter växel. Det är rätt annorlunda.

Jag äger en elbil. Den rappa accelerationen är riktigt skoj.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Inga elbilar. Därför får det bottenbetyg av mig.

Stäng av ljudet på tven så får du samma känsla

Medlem
Skrivet av ChriL:

Stäng av ljudet på tven så får du samma känsla

Nej det är inte samma känsla som att köra ICE bil.

Redaktör
Skrivet av Cooling23:

Jag äger en elbil. Den rappa accelerationen är riktigt skoj.

Det tvivlar jag inte en sekund på. Skulle gladeligen ha en själv. Men i spel försvinner lite känsla eftersom accet inte märks där, och andra fartmarkörer märks mindre.


signatur
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Jag äger en elbil. Den rappa accelerationen är riktigt skoj.

Vad kostar det att ladda en elbil? Märker du av mycket att elpriserna har gått upp? Det är något jag har funderat över men aldrig hört någon prata om.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Vad kostar det att ladda en elbil? Märker du av mycket att elpriserna har gått upp? Det är något jag har funderat över men aldrig hört någon prata om.

Polarn har en tesla 3 long range, han kör till jobbet varje dag. I appen kan man se hur mycket han laddat varje månad. I somras låg det på 50 spänn i månaden för honom. Så går priset upp med några 100% känns det knappt

Medlem
Skrivet av jamorro:

Polarn har en tesla 3 long range, han kör till jobbet varje dag. I appen kan man se hur mycket han laddat varje månad. I somras låg det på 50 spänn i månaden för honom. Så går priset upp med några 100% känns det knappt

Oj. 50 spänn för en hel månad. Det var billigt. Synd bara att Teslan är så dyr.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Battlefield 2042 hade också typ 88/100 i betyg efter att förhands recensenterna sagt sitt..

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Vad kostar det att ladda en elbil? Märker du av mycket att elpriserna har gått upp? Det är något jag har funderat över men aldrig hört någon prata om.

Elräkningen i februari till min bil var 530kr. Jag kör 3 mil till jobbet och tillbaka.

Redaktör
Skrivet av JonnyBOj:

Battlefield 2042 hade också typ 88/100 i betyg efter att förhands recensenterna sagt sitt..

Njae. De låg kring 80 efter de förta recensionerna, men sjönk sen snabbt.

https://www.fz.se/nyhet/288358-forsta-battlefield-2042-betyge...


signatur
ZF
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Men i spel försvinner lite känsla eftersom accet inte märks där, och andra fartmarkörer märks mindre.

Vet inte det, får lite motsatt känsla nästan. Det är något hisnande med att susa fram i idiotfart och nästan bara höra vindbruset ta över ett högfrekvent vinande också.

Men de få ta i lite extra helt enkelt. Som i ett tidigare GT där det fanns en absurd konceptelbil från Citroën med typ 600hk. Per hjul..

Det roliga med den var att batterikapaciteten säkert var realistisk för motorerna och dåtiden. Jag vill minnas att den varvade övriga supersportbilar redan på varv 3. Men det var också ungefär då batterierna började sina, och vid tankstoppet i depån var det lika bra att ta kaffepaus, och middag.

Redaktör
Skrivet av ZF:

Vet inte det, får lite motsatt känsla nästan. Det är något hisnande med att susa fram i idiotfart och nästan bara höra vindbruset ta över ett högfrekvent vinande också.

Men de få ta i lite extra helt enkelt. Som i ett tidigare GT där det fanns en absurd konceptelbil från Citroën med typ 600hk. Per hjul..

Det roliga med den var att batterikapaciteten säkert var realistisk för motorerna och dåtiden. Jag vill minnas att den varvade övriga supersportbilar redan på varv 3. Men det var också ungefär då batterierna började sina, och vid tankstoppet i depån var det lika bra att ta kaffepaus, och middag.

Haha. Minns att en Rimac i Project Cars 3 också var smått vansinnig.


signatur
Medlem
Skrivet av JonnyBOj:

Battlefield 2042 hade också typ 88/100 i betyg efter att förhands recensenterna sagt sitt..

Spelet släpptes idag så de som inte blev handplockade för recension lär väl släppa sin recension i helgen åtminstone. Betyget är nu på 87 i snitt. Ändå ett högt betyg, klart bättre än GT Sport på 75.

1
Skriv svar