Battlefield 2042 får sin scoreboard-uppdatering nästa vecka

Robot
Battlefield 2042 får sin scoreboard-uppdatering nästa vecka

Den försenade uppdateringen är redo.

#battlefield-2042, #nyhetstips


Medlem

Det är tråkigt att bilder som dessa kommer med tråkiga associationer i dagsläget.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Är det ens lönt att skriva artiklar om detta spelet längre?
Genuin fråga alltså, hahah


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Force:

Är det ens lönt att skriva artiklar om detta spelet längre?
Geuin fråga alltså, hahah

Var det verkligen en genuin fråga?
Bara undrar, är genuint intresserad 😏

Medlem

Haahah, jag gillar att dom skriver, - Tack för förslagen angående poängtavlan..... Förslagen? Har dom ens tittat på föregångarnas scoreboards? Det märks att detta inte utvecklats av någon från riktiga DICE.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Scoreboard Update Free DLC


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag vill minnas starkt att dom hade utlovat den uppdateringen under Februari, är väldigt säker på att jag har läst det.
Inte ens det kunde dom hålla.

Jag är helt såld i både BF4, BFV och BF1 nu, spelar dom hela tiden istället.
Trevligare med välpolerade spel som har god spelarbas.

Funny thing, BFV har en jädra massa mer saker än vad jag ville minnas när jag slutade spela det, massa fler granater, pansargevär och allt möjligt, jag önskar innerst att dom hade supportrat det istället och släppt ryssfronter och annat trevligt

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det är tråkigt att bilder som dessa kommer med tråkiga associationer i dagsläget.

det är alltid krig nånstans. vi spelar gladeligen GTA och andra "mördarsimulatorer" trots att brott och mord pågår omkring oss i vardagen. känns inte helt hälsosamt att (medvetet eller omedvetet) sitta och dra paraleler mellan spel (fantasi) och elende i verkligheten.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag vill minnas starkt att dom hade utlovat den uppdateringen under Februari, är väldigt säker på att jag har läst det.
Inte ens det kunde dom hålla.

Jag är helt såld i både BF4, BFV och BF1 nu, spelar dom hela tiden istället.
Trevligare med välpolerade spel som har god spelarbas.

Funny thing, BFV har en jädra massa mer saker än vad jag ville minnas när jag slutade spela det, massa fler granater, pansargevär och allt möjligt, jag önskar innerst att dom hade supportrat det istället och släppt ryssfronter och annat trevligt

Ja det var väldigt synd att dem släppte BFV när det precis började komma riktigt bra innehåll.
Provence (Expanderade versionen) som släpptes i den sista uppdateringen är ju en av dem bästa conquest kartorna i spelet.

Medlem

Att man ens kan släppa ett sådant här spel utan en vettig scoreboard, något som har funnits i alla tidigare spel, är för mig helt obegripligt...!

Medlem

Jag vill ju inte vara allt för bitter, det är ju bra att något händer men det är liksom redan för sent, åtminstone för mig. Har inget intresse att spendera min tid att spela BF2042, eller något BF-spel för den delen. Det var verkligen droppen för mig hur de misshandlade denna titeln och på riktigt trodde att detta skulle vara positivt mottaget.

Det ska jävligt mycket till innan jag köper ett BF-spel igen, vilket är tråkigt då jag historiskt sett haft goda minnen från gamla BF-spel.

Medlem

Vilket jävla skämt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ingen tänker ens på bf2042 längre i kretsen här


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Redaktör
Skrivet av Hanzo:

Det är tråkigt att bilder som dessa kommer med tråkiga associationer i dagsläget.

Usch ja. Samtidigt får man tänka att spel främst är underhållning och tävling. En match i BF är inte mer krig än en match i fotboll, tänker jag.


signatur
Medlem
Skrivet av theBoosing:

Ingen tänker ens på bf2042 längre i kretsen här

Det kommer nog med tanke på att det är fritt skjuta Ryssar i spelet. Gillar själv det även om det inte är det bästa genom tiderna men helt klart spelbart och värt med rätt och vuxna vettiga personer i ens team men det gäller alla spel.

Medlem
Medlem

Både BF1 och V är bra mycket bättre, stabilare, med större spelarbas, billigare och kommer med all DLC. Tycker artikeln bara belyser hur lite man får för pengarna med 2042, man kan lika gärna köpa rubles istället, eller blöta fyrverkerier.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Haahah, jag gillar att dom skriver, - Tack för förslagen angående poängtavlan..... Förslagen? Har dom ens tittat på föregångarnas scoreboards? Det märks att detta inte utvecklats av någon från riktiga DICE.

Detta är nog det mest anmärkningsvärda. Jag hade varit mycket mer intresserad om dom direkt hade kommit ut med en lista på ”gamla” features och en roadmap. Proaktivitet.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Soulless:

Vilket jävla skämt

Minst sagt

Medlem

Alla 350 fortfarande aktiva spelare kommer njuta så in i helvete då de tömmer sina mag point blank i motståndarna utan att en enda hit registreras! 😹

Medlem

Kanske finns en silver lining här, för oss farbröder som annars fungerar som sk kanonmat, att faktiskt slå sig in högt på topplistan istället.

Medlem

Inte aktivt för tillfället men tror det kan va värt att ha koll på
https://store.steampowered.com/app/671860/BattleBit_Remastered/

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Inte aktivt för tillfället men tror det kan va värt att ha koll på
https://store.steampowered.com/app/671860/BattleBit_Remastered/

Såg när JackFrags körde det, såg kul ut och lätt ut också.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Det är hädelse att kalla detta spel för Battlefield. Jösses vilken dynga.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Inte aktivt för tillfället men tror det kan va värt att ha koll på
https://store.steampowered.com/app/671860/BattleBit_Remastered/

Har med spanat in det, verkar kul faktiskt

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Såg när JackFrags körde det, såg kul ut och lätt ut också.

Skrivet av totte1015:

Har med spanat in det, verkar kul faktiskt

Sen tror jag Promod från battalion 1944 skaparna kan vara värt att ha koll på med om man vill ha något i cod väg

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Var det verkligen en genuin fråga?
Bara undrar, är genuint intresserad 😏

Med tanke på att BF2042 har 1,476 spelare på Steam i skrivande stund så är det en högst relevant fråga. Jag försökte spela BF Portal för nån vecka sen men det var sten-jävla-dött så accepterade BFs öde och avinstallerade.

Peaken under februari var 5,610 spelare på Steam.

Källa: https://steamcharts.com/app/1517290

Medlem

Är avinstallerat redan och kommer så förbli.

1
Skriv svar