Förbeställ Lead & Gold och få betatillgång

Robot
Medlem
Förbeställ Lead & Gold och få betatillgång

Köpt, installerat, snart spelat.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Ska definitivt införskaffas! Ett perfekt sett att stödja PC gaming på!


signatur
Medlem
Skrivet av draim:

Ska definitivt införskaffas! Ett perfekt sett att stödja PC gaming på!

+1 håller med, detta ska köpas!:up:

Medlem

Kan man börja spela BETAN direkt när man köpt spelet ?? Är det någon som testat ? Är det värt ett köp ??

Medlem

Måste köpas. Jag älskar Western.

Medlem
Skrivet av AndJak:

Kan man börja spela BETAN direkt när man köpt spelet ?? Är det någon som testat ? Är det värt ett köp ??

Bara att installera betan och köra direkt när du köpt spelet. Den lilla tid jag spelat det verkar det helt klart vara värt 130:-.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

hmmmmm
synd att detta är en liten konsol port då man inte kan stänga av mouse smoothing.....snälla låt mig stänga av......
(går knappt att sikta....man får strafa vänster höger för att få in siktet ordentligt...)..... man kan heller inte ändra några detaljer i grafiken men jag hoppas det dyker upp lite mera inställningar då det bara är en "beta"...
dedikerad server saknas än så länge så man får leva med create/join game så länge,,,


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

hmmmmm
synd att detta är en liten konsol port då man inte kan stänga av mouse smoothing.....snälla låt mig stänga av......
(går knappt att sikta....man får strafa vänster höger för att få in siktet ordentligt...)..... man kan heller inte ändra några detaljer i grafiken men jag hoppas det dyker upp lite mera inställningar då det bara är en "beta"...
dedikerad server saknas än så länge så man får leva med create/join game så länge,,,,

Utvecklarna har sagt att de prioriterade alla konsollfunktioner först för att få ut spelet så fort som möjligt, de kommer släppa kontinuerliga uppdateringar där en del av detta ska åtgärdas.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av q0rra:
Skrivet av MacCoy:

bla bla bla

Utvecklarna har sagt att de prioriterade alla konsollfunktioner först för att få ut spelet så fort som möjligt, de kommer släppa kontinuerliga uppdateringar där en del av detta ska åtgärdas.

oh tackar och bockar för infon...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

varsågod för tipset FZ!

Medlem
Citat:

Voice Chat/In Game Chat
-In Game Chat was actually implemented the same day as we shipped the beta, we did just not have the nerves to include it before we have had it thoroughly tested.

Dedicated Servers/P2P Best Connection
-We are looking at dedicated servers as we speak. We __really__ wanted to have it from the beginning, but there just was no time. In the mean time while we're working on it we might be able to add the choice for the server owner to leave his place as a player (i.e he becomes an observer), until next map is loaded where another player becomes server.

Displaying Ping in Server List
- Yes, sounds like a good idea.

Change Team Button in Lobby
- Agree... maybe allow for a player a "switch team button" which will happen the instant there is a spot available.

Crouching
- Pretty big thing to implement... maybe if we score a hit

Graphics Options
- Working on it

Yell For Heal
- Yes, this has been annoying me for some time now too! Its a great idea.

/Joakim Wahlstrom


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Verkar ju faktiskt riktigt schysst Frågan är om man skall fixa det till PC, eller PS3?


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Ser bra coolt ut.
Är det någon som vet hur det kommer släppas till konsollerna?? Blir det som arcade för kan inte hitta det på någon nätbutik.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Ser bra coolt ut.
Är det någon som vet hur det kommer släppas till konsollerna?? Blir det som arcade för kan inte hitta det på någon nätbutik.

Släpps på Xbox Live Arcade och Playstation Network store, bara.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Ni som testat det, hur är det egentligen? Det här känns verkligen som något att testa innan man köper, trots sitt låga pris...

Medlem
Skrivet av q0rra:
Citat:

Voice Chat/In Game Chat
-In Game Chat was actually implemented the same day as we shipped the beta, we did just not have the nerves to include it before we have had it thoroughly tested.

Dedicated Servers/P2P Best Connection
-We are looking at dedicated servers as we speak. We __really__ wanted to have it from the beginning, but there just was no time. In the mean time while we're working on it we might be able to add the choice for the server owner to leave his place as a player (i.e he becomes an observer), until next map is loaded where another player becomes server.

Displaying Ping in Server List
- Yes, sounds like a good idea.

Change Team Button in Lobby
- Agree... maybe allow for a player a "switch team button" which will happen the instant there is a spot available.

Crouching
- Pretty big thing to implement... maybe if we score a hit

Graphics Options
- Working on it

Yell For Heal
- Yes, this has been annoying me for some time now too! Its a great idea.

/Joakim Wahlstrom

Vad är det med utvecklare numera? Ska det vara så jäkla svårt att vänta en månad och släppa ett FÄRDIGT spel istället?


signatur
Medlem

Hur funkar det med pengarna och expen man får?
Hur är level up systemet, och vad gör man med pengarna?

Medlem
Skrivet av Panimala:

Ni som testat det, hur är det egentligen? Det här känns verkligen som något att testa innan man köper, trots sitt låga pris...

Det finns massor av opartiska previews på nätet, och det gemensamma för alla är att det inte sägs ett dåligt ord om spelet. Så - just do it!

Personligen tycker jag det är skitkul och jag har spelat det många många timmar.


signatur
Medlem
Skrivet av draim:

Vad är det med utvecklare numera? Ska det vara så jäkla svårt att vänta en månad och släppa ett FÄRDIGT spel istället?

Jag ser inte problemet.
Dom som är intresserade av spelet kan köpa det redan nu och spela betan och samtidigt ge värdefull feedback till utvecklarna. Andra kan vänta med att köpa det tills 8e April istället.

Medlem

Är rätt sugen men tänk om man tröttnar lite på western innan man får hem red dead, skulle ju inte vara bra :s

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av AndyZedd:

Ser bra coolt ut.
Är det någon som vet hur det kommer släppas till konsollerna?? Blir det som arcade för kan inte hitta det på någon nätbutik.

Släpps på Xbox Live Arcade och Playstation Network store, bara.

Tackar.

Medlem

Tja, det var väl kul en stund, men jag vet inte.. inget spel man kommer spela vidare intensivt direkt.

Medlem

Så det här är alltså ett Unreal 3 fast med western tema?
Är det något som köpt det som känner sig sugen att berätta hur spelet känns?

Medlem
Skrivet av trasen:

Så det här är alltså ett Unreal 3 fast med western tema?
Är det något som köpt det som känner sig sugen att berätta hur spelet känns?

Unreal 3? Har jag missat den tredje delen till ett av mina favospel eller menar du unreal tournament 3?


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

liknar mer TF2 än Unreal imo


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

BME
Medlem

Snygg TF2 mod grabbar, men de borde gjort en TC ist tycker jag, liknar orginalet för mycket.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av Drevlin:
Skrivet av trasen:

Så det här är alltså ett Unreal 3 fast med western tema?
Är det något som köpt det som känner sig sugen att berätta hur spelet känns?

Unreal 3? Har jag missat den tredje delen till ett av mina favospel eller menar du unreal tournament 3?

Jaja Drevlin, uppenbarligen så har det ju inte kommit ett Unreal 3, så jag antar att du förstod vad jag menade

Medlem

tredjepersons western?
hmm.. kan ju iofs chansa på det när det är såpass billigt..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Installerade Betan och spelade lite, laggade as hela tiden så jag tänkte köra lite BC2 istället, då buggade det spelet sönder helt och hållet, avinstallerade Lead & Gold så funkade BC2 perfekt igen.

12
Skriv svar