Playstation ryktas återuppliva ett gammalt EXTREMT populärt varumärke

Medlem

Rykten om Infamous försigår
https://comicbook.com/gaming/amp/news/infamous-ps5-playstatio...

Vet ej om det är tillåtet länka till annan media, vänligen ta bort inlägget isåfall.

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag hoppas på ett nytt Motorstorm.

Yeah, jag hade önskat men tror inte det räknas som ett så pass populärt spel. Du kan ju glädja dig åt att folk skapar ett fanspel i Dreams... kanske. Ser bra ut i alla fall om man vill skaffa Dreams. Bara hoppas MM lägger till multiplayer inom ett år eller så också.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ett nytt Warhawk hade varit skoj


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av matt76:

Ett nytt Warhawk hade varit skoj

Ja, har önskat mig en uppföljare länge nu! Skulle ju vara rätt i tiden med en stagnerande cod-serie och floppen BF2042

Medlem

Motorstorm eller Resistance hoppas jag


signatur

"Kebab?"

Medlem
Skrivet av Loxus:

Har inte folk tröttnat på Rickrolls ännu?

Aldrig.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Blir antagligen Infamous, tyckte mycket om de två första spelen men sen blev det så där smålarvigt som alla spel skulle vara ett tag. Killzone skulle också vara najs, 2 tyckte jag speciellt mycket om. Skulle älska om vi fick ett nytt Folklore men sådan tur kan man väl inte ha?


signatur

Ultrazine

Medlem

Är verkligen inte intresserad av gammla playstation spel. Men gör dom något bra så kanske det blir helt ok.

Medlem

Om inte minnet sviker så var det väl en nyhet om Psygnosis för att tag sen så gissar på ett nytt Wipeout.

Medlem

Colony Wars. Men förmodligen något som inte gick så bra förut. Eller så kommer ingenting. Det är ju bara ett rykte som sagt.

Medlem

Som ett stort fan av Jak & Daxter, Sly Cooper, Killzone, Reisistance och Infamous så hade jag mer än gärna sett att det var dessa spel men jag tror att det rör sig om WipeOut, visserligen ett stort fan av det här spelet med men de säger EXTREMT populärt så är det nog bara WipeOut som det kan vara av de spelen. Hade även gärna sett att det rörde sig om Motorstorm men jag vet inte om det spelet blev lika populärt som WipeOut.

WipeOut var en längre tid ett spel som Sony använda i sin marknadsföring för Playstation, jag är rätt säker på att det spelet även fick många intresserade av att köpa en Playstation. Så som sagt det mest troliga är att det rör sig om WipeOut.

Nedan är en gammal reklam video för Playstation, jag minns den fortfarande och även om jag redan hade ett intresse för Playstation så fick den mig att bli ännu mer intresserad.

Medlem

Ett nytt Alundra vore riktigt trevligt!

Skribent
Skrivet av PcGamer:

Som ett stort fan av Jak & Daxter, Sly Cooper, Killzone, Reisistance och Infamous så hade jag mer än gärna sett att det var dessa spel men jag tror att det rör sig om WipeOut, visserligen ett stort fan av det här spelet med men de säger EXTREMT populärt så är det nog bara WipeOut som det kan vara av de spelen. Hade även gärna sett att det rörde sig om Motorstorm men jag vet inte om det spelet blev lika populärt som WipeOut.

WipeOut var en längre tid ett spel som Sony använda i sin marknadsföring för Playstation, jag är rätt säker på att det spelet även fick många intresserade av att köpa en Playstation. Så som sagt det mest troliga är att det rör sig om WipeOut.

Nedan är en gammal reklam video för Playstation, jag minns den fortfarande och även om jag redan hade ett intresse för Playstation så fick den mig att bli ännu mer intresserad.

https://www.youtube.com/watch?v=HbwvnaNJVZ4

WipeOut till PSVR funkade ju ypperligt även om VR-läget bara kom som en patch senare. Så det kan mycket väl vara WipeOut till PSVR2 med ett mer dedikerat VR-support. Kanske släpps som releasespel till PSVR2 rent?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Medlem
Skrivet av Loxus:

Har inte folk tröttnat på Rickrolls ännu?

Bara dom som blir lurade


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Hoppas på Silent Hill.

Medlem

Ingen som nämnt Bloodborne än?

Medlem
Skrivet av Margy:

Ingen som nämnt Bloodborne än?

Nää, dom pratar ju om ett EXTREMT populärt varumärke


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Absolut mest sugen på Jak & Daxter och annars Sly Cooper. InFAMOUS skulle jag heller inte tacka nej till. Resistance är ju FPS så det går bort för egen del då mus + KB krävs för att kunna liras för egen del. Om SOCOM var 3rd person shooter är jag med på intresselistan.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Absolut mest sugen på Jak & Daxter och annars Sly Cooper. InFAMOUS skulle jag heller inte tacka nej till. Resistance är ju FPS så det går bort för egen del då mus + KB krävs för att kunna liras för egen del. Om SOCOM var 3rd person shooter är jag med på intresselistan.

SOCOM har väl alltid varit 3rd person? Eller har jag missat något?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Skulle bli väldigt förvånad om det inte är Wipeout.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

SOCOM har väl alltid varit 3rd person? Eller har jag missat något?

Jo jag har också för mig det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Om de är nu ett Extremt populärt som ska återupplivas så är de la någon av dessa :

Drive Club
Metal Gear Solid
Silent Hill
Jak & Daxter

Medlem

Jaha? Är det något som är same old same old så är det väl eviga 'returns' av populära varumärken.

Hade dom sagt "We're announcing something completely new and original" så hade jag kanske hickat till lite.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hoppas på Sly och att det blir en fortsättning där det slutade.

Medlem

Hade inte förvånat mig om Sony köpte loss Metal Gear från Konami. Hade kunnat bli intressant!

Annars hoppas jag på Jak & Daxter.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Bara dom som blir lurade

Det är flera år sen jag försökte lura nån med rickroll sist. Ser inte det roliga längre. Om jag blir utsatt själv blir det ett ryck på axlarna innan jag stänger fliken.

Medlem

Det blir en State of Play med fokus på japanska spel imorgon så det kanske finns en chans att något dyker upp då.

12
Skriv svar