Speedrunner bränner igenom Elden ring på två och en halv timme

Robot
Speedrunner bränner igenom Elden ring på två och en halv timme

Utan att dö! Det slår du väl, inte sant?

#elden-ring, #speedrun


Medlem
Citat:

Speedrunner bränner igenom Elden ring på två och en halv timme
Utan att dö! Det slår du väl, inte sant?

Nä jag har redan dött typ 350 gånger och lagt 25 timmar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Och folk klagar på att spelet är för svårt? Jäklar vad dåliga ni måste vara


signatur

I shall take your position into consideration.
Well...it seems your terms...are not acceptable

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Nä jag har redan dött typ 350 gånger och lagt 25 timmar.

Git gud

Jag har inte ens orkat ge mig på spelet än för jag har inte lyckts git gud trots att jag har försökt i Dark Souls 1 och 2, Bloodborne och Demon's Souls


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Git gud

Jag har inte ens orkat ge mig på spelet än för jag har inte lyckts git gud trots att jag har försökt i Dark Souls 1 och 2, Bloodborne och Demon's Souls

"You cant really win you just do a little better each time"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

"You cant really win you just do a little better each time"

Ja det stämmer bra med deras spel. Det stämmer också ganska bra in på Valheim nu när jag tänker efter


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Kan väl knappast räknas som ”No death” när man som vid 36:40 bara stänger av spelet precis innan man dör?

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ja det stämmer bra med deras spel. Det stämmer också ganska bra in på Valheim nu när jag tänker efter

När det kommer till saker som vad en människa väljer att tortera sig själv med så måste man helt enkelt bara follow your heart.


signatur

subterranean homesick alien

Avstängd

Det dröjer kanske tills 18:e mars 2022 innan "seriösa" speedruns läggs upp här: https://www.speedrun.com/eldenring

Regler för vad som räknas som en komplett Any% diskuteras fortfarande (såsom att få stänga av eller inte innan man dör).

Jag antar att det är massa moderatorer från liknande Dark Souls-spel med i smeten där.

Medlem

fy satan, jag som inte ens börjat spela än


signatur

//monster

Medlem

Så 2,5 tim...... klarar man av att ens komma förbi "character creation" på den tiden och inte dö.... I think not.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kan väl knappast räknas som ”No death” när man som vid 36:40 bara stänger av spelet precis innan man dör?

Tycker inte jag heller. Personen är sjukt duktig men det sker vid ett annat tillfälle också! Vet inte så mycket om speedrun "regler" men att ladda om en save precis innan man dör kan ju inte räknas som en "no death" run?

eld
Medlem
Skrivet av zevile:

Tycker inte jag heller. Personen är sjukt duktig men det sker vid ett annat tillfälle också! Vet inte så mycket om speedrun "regler" men att ladda om en save precis innan man dör kan ju inte räknas som en "no death" run?

Tror det har att göra med att undvika fighter för att spara tid då monster resettas, men vad reglerna blir får man se.

Kan hålla med om att no-death inte ska ha detta.

Medlem

Oj, 100 över timmar snabbade än mig (är inte ens halvklar med spelet än 😅)

eld
Medlem
1
Skriv svar