Quiz – Vad kan du om Nintendo Switch?

Medlem

YES!


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Jag spelar väldigt mycket Switch alltså. Mest Lite-modellen numera. Någon som har koll på när den där nya Sonic-samlingen kommer ut förresten?


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

_____________________________________________________________________________________________________
Perkele, borde tagit 8 poäng. Bommade Retro Studios frågan i slutet. Svarade NiNTENDO själva.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Backloggens befriare

Kunde svaret på 1 fråga, så rätt nöjd!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

Easy peasy! Trodde inte ja va sån extrem nintendo-fanboy😀

Medlem

Ett par slarvfel och ett par lyckokast! Imponerande vad den lyckats sälja, men det är dags för en Pro-modell nu!

Medlem

Har ingen koll på fitness eller pokemon...


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Har hyfsad koll på switchen

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Ganska bra😁

Medlem

Aj då

Skribent

Äntligen - första gången jag lyckats få alla rätt!

Medlem
Medlem
Medlem

Äh. Trodde jag skulle få full pott, men så kom det tre svåra frågor på slutet.

Min sambo fick den här inbitna PC-spelaren att skaffa en Switch. Jag blev helt förälskad i Animal Crossing under pandemin. Har haft det oerhört trevligt med sambon och vänner i det spelet. Och under pandemin blev det också en hel del Ring Fit

Medlem
Medlem

Grattis Switch!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

[quizresult id="156099" key="0D1B2A41-285C-4D9E-B801-F3B0B84C00DC"]Mitt resultat: 10/10.[/quizresult

Kan ändå en del fast man inte har en själv

Medlem
Medlem

signatur

"There will be another time"

It's not a lake, it's an ocean

9/10. Men det visar nog mer att jag hänger med i nyhetsflödet, för jag har knappt några spel till min Switch än.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Medlem

Aldrig ägt ett nintendo eller gillat deras titlar. Fick 3 poäng mer än jag trodde.


signatur

I drank what?


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Nöjd

Alltid några slarvfel, men hänger med i flödet.


signatur

Life is a game, live it double up!

Inaktiv
12
Skriv svar