Playstation Direct! Nytt State of Play går av stapeln ikväll

Medlem
Medlem

Forspoken ser ju coolt ut 😀

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Forspoken ser ju coolt ut 😀

Jag håller med. Tycker det de visat innan har sett ganska trist ut men gameplayet vi fick se nu såg ju skoj ut!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jag håller med. Tycker det de visat innan har sett ganska trist ut men gameplayet vi fick se nu såg ju skoj ut!

Håller helt med. Forspoken verkar vara det enda intressanta som kommer framöver. Annars var det ju inget annat som gjorde att jag blev piggare. Godnatt!

Medlem

Detta var väl ingen state of play som kommer gå till historien , tyckte dock att road to yomi såg intressant ut. Visserligen visste man väl på förhand att det inte skulle falla än i smaken med tanke på vad fokuset var. Förhoppningsvis så vart några nöjda allafall.

FM-guru
F.d. Sisyr

Själv tycker jag Forspoken framstår som generisk action #82972892, och till överpris dessutom (80 euro på PC). Blir inte bättre av att det utvecklas av folket bakom FFXV, ett spel som retade kräkreflexen konstant. Ja, jag överdriver lite. Men bara lite.

Det enda jag fann potentiellt intressant var den där svartvita samuraj-sidescrollern. Missade namnet.

Medlem

Valkyrie-serien var längesedan jag såg/hörde ifrån. Jag minns att PS2-spelen var förbannat snygga när det kom. Jag har spelet Valkyrie Profile 2: Silmeria på PS2 men fastnade aldrig för gameplayet/storyn.

Jag hyser inga höga förväntningar på det nya Valkyrie-spelet.

2D samuraj-liret är intressant!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent

Att de inte Turtles in Time-remaken fanns med i Turles Collection är lite weird. Den som släpptes digitalt till 360 och PS3.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Att de inte Turtles in Time-remaken fanns med i Turles Collection är lite weird. Den som släpptes digitalt till 360 och PS3.

Mottagandet verkar ju varit ganska dåligt.
Det är väl att man kan spela med 4 spelare och mellansekvenserna kanske är intressant.
Tror även att arkad versionen stödjer 4 spelare, men inte vanliga Turtles in time.
Arkadversionen är också intressant eftersom att grafiken är bättre samtidigt som att vissa banor skiljer sig.

Tror även att Turtles 2 skiljer sig en del när det kommer till arkad versionen, vissa extra eller andra banor där med.

Älskade Turtles när jag var liten, men känner mig inte så värst peppad nu.
Men det kanske är kul att lira med några kompisar.

Saknar Final Fight lite också.

12
Skriv svar