FF om nästa WoW-expansion, rysk piratkopiering, kommande Playstation-spel och tips om en super-bundle med 600 spel!

Robot
FF om nästa WoW-expansion, rysk piratkopiering, kommande Playstation-spel och tips om en super-bundle med 600 spel!

Norra Europas mest magnifika spelshow kickstartar spelhelgen.

#fragzone-fredag, #bildtext


Medlem

Jag vet att många sitter på som på nålar i stugorna ute i landet och undrar:
Vad är det man egentligen kan vinna om man kommer på en bildtext till FragzoneFredags-panelen som är så pass ekivok, skabrös och allmänt sedlighetssårande att det faller firma Sjöholm/Bennet i smaken? Jo, det kan jag svara på, för idag fick jag ett paket på posten

Tack så mycket!

Medlem

#bildtext
kyllä ​​tässä on kilpikonnien jengi ja näyttää siistiltä. Michelangelo syö pizzapalan, joka näyttää todella hyvältä.
Kiitos paljon


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Leonardo, Donatello, Michelangelo och Raphael,
är figurerna som klär Bennets säng.

Medlem

#bildtext

Vinylskivor, Star Wars, Sovjetunionen och nu även Ninja Turtles! 80-talet är tillbaka med besked.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#bildtext

En till pepperonipizza tack, eller stryk.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Skribent

#bildtext

Michelangelo var på väg att mula in den fjärde slicen när han plötsligt insåg vad den speciella smaken var: sköldpaddsprutt. Han hade blivit förrådd.

Medlem

#bildtext

På natten var dem skurkarnas största skräck "Ninja Turtles", på dagen sopade dem banan med motståndet i varje paddelhall i staden som det oslagbara paddellaget "Sköldpaddlarna", dem hade alltid fördelen att alltid spela på hemmaplan.

Testpilot

#bildtext

Michelangelo, kan du svara på,

Hur du svalde pizzorna som var till hela gänget min vän, oh oh oh!

Na-na-na-na, Michelangelo, men, men så svara då!

Medlem

Växte upp i en lite by utanför Filipstad (där OLW fabriken ligger) där sa alla ostkrokar, så om tillverkarna säger ostkrokar så är det ostkrokar.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Chefredaktör
Skrivet av Enartz:

Växte upp i en lite by utanför Filipstad (där OLW fabriken ligger) där sa alla ostkrokar, så om tillverkarna säger ostkrokar så är det ostkrokar.

JAAA!

Medlem

#bildtext
Uttrycket "never bring a knife to a gunfight" var något som de snart skulle lära sig den hårda vägen.

Medlem

#bildtext
NEJ, NEJ, NEJ!!! Det va Splinter Cell vi ville ha mer av inte avskrädet som vi lagrat i Splinters cell

1
Skriv svar