Quiz – Vad kan du om kvinnorna i Assassin's Creed?

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Mitt resultat: 9/10.

Nästan 30 minuter???

Medlem

"The Once Who Came Before", "The Ones"*?

Medlem

Man har ju ändå spelat alla spelen i serien några gånger.

Medlem

Ett par gissningar men gick rätt bra ändå.

Fragtjuv

Jarå! Jag är nöjd!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem
Skrivet av Thane:

Nästan 30 minuter???

Oj haha, gjorde fråga 1-3 först sen kom jobbet emellan så det blev en lång paus där


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Frilansare

Nja, en lyckad chansning och ett slarvfel. Så ok då!

Daz
Medlem

Kunde väldigt få av frågorna men hade en jäkla tur när jag gissade

Har spelat ändå upp till Assassin's Creed Black Flag som är det sista lönnmördarspelet jag spelade. Missade en poäng på en fråga som jag borde kunnat nämligen namnet på det kvinnliga "väsen" som är med i Ezio spelen. Min gissning föll dock på samma namn som ett Bioshock 2 dlc vilket så klart var fel. Det var 2 stycken väsen och jag antar att det andra kvinnliga väsendet hade det namnet eller så minns jag helt fel.....

Medlem

Inte helt oväntat när man inte spelat ett enda spel i serien 😅

Medlem

Fan, det jag rök på var Kristen Bell...

Medlem

_____________________________
Nice. ::::: Fukkn full Pott :::::
Tror detta var min ca. 6e-7e tio-pointare. (10p alltså). Det kändes skoj. Jag tar alla Quizz som blodigt. Keep it you fine sons of bitches @ FZ. Swedens top place in gaming and as a result of damn fine and helpful community. Me like it her big time.
__________________________
Tack till FZ med Crew !!!

__________________________________________________________________________________________________________________
Anställ "Guss" för fanken. @Gustav Höglund. We miss him big time med sin härliga karisma och all glädje han spred runt här omkring på redaktionen och även här inom community. Vi måste bomb hota ASUS hans arbetsgivare och sedan försöka vattna dit honom på den olagligheten. Sedan sätter vi på dammsugaren och letar upp honom för att suga tillbaka Gustav till FZ med community.
____________________________________________
Grymt stabil o genomtänkt plan va............


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Fan missade sista

Medlem
Medlem

Jag gissade rätt sju gånger. Jag kan inte ett jota om kvinnor i AC.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Medlem
Skrivet av Winite:

Mitt resultat: 10/10.

Man har ju ändå spelat alla spelen i serien några gånger.

Hm... 28 sekunder och alla rätt..? Något luktar skumt här...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

9/10 när senaste AC man körde var III känns helt okej.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

signatur

Allätare

Medlem

Nice! Kassandra är en av mina favorit-protagonister.

Medlem

Kändes lite pinsamt att missa på Juno men men

Medlem
Medlem
Skrivet av lampis:

Hm... 28 sekunder och alla rätt..? Något luktar skumt här...

Jaha ojdå! Tihi😀
Jag var inte inloggad när jag gjorde det första gången och fick alla rätt. Blev då tvungen att göra det igen.
Behövde då bara läsa svaren så det gick fort.

Medlem
Medlem

6/10, chansade på precis varenda fråga. Spelade endast det först AC, klarade det inte heller


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

123
Skriv svar