Dino Crisis-producent är "djupt involverad" i kommande Exoprimal

Robot
Dino Crisis-producent är "djupt involverad" i kommande Exoprimal
Medlem

Påminner om Dino Crisis... om man tar bort allt som gjorde Dino Crisis bra då.

Medlem

Anthem + dinosaurier + world war z? 🤨

Medlem

Klassiker. Minns när man var ung och spela Dino Crisis på PSone! Och när man alltid blev livrädd när T-Rex kom igenom rutan ☹️

Medlem

Påminner om Second extinction som jag tyvärr tröttnade på ganska snabbt. Föredrar helt klart dinosaurier framför zombies numera men lite trist att detta verkar vara någon form av actiontitel istället för survival. Vill ha ett nytt turok....


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skribent
Skrivet av magma:

Påminner om Second extinction som jag tyvärr tröttnade på ganska snabbt. Föredrar helt klart dinosaurier framför zombies numera men lite trist att detta verkar vara någon form av actiontitel istället för survival. Vill ha ett nytt turok....

Vi kan alltid hoppas på The Lost Wild. Det ser åtminstone intressant ut på papper (och på bild/video).

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Vi kan alltid hoppas på The Lost Wild. Det ser åtminstone intressant ut på papper (och på bild/video).

Instämmer.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blir ännu en gång förbluffad över hur stora spelföretag kan vara så döva och blinda över vad det är som spelare längtar efter. Överallt på nätet så kan man läsa polls om att en uppföljare eller remake på dino crisis är det som folk vill se mest men Capcom ger oss detta??????

Medlem

Tänk om teamet bakom RE2-remaken hade gjort ett nytt eller en remake på Dino Crisis. Orimligt om detta inte händer.

Medlem

Ser riktigt lökigt ut. Varför inte bara skapa ett nytt Dino Crisis när man ändå äger rättigheterna till det och fortfarande har kvar personal som var med och utvecklade spelen? Varför slösa tid och resurser till att utveckla denna självklara flopp?

Medlem
Skrivet av Kaiser_Johan:

Tänk om teamet bakom RE2-remaken hade gjort ett nytt eller en remake på Dino Crisis. Orimligt om detta inte händer.

Vore grymt och otroligt trist om det inte skulle hända. Känns som att det har en hel del potential och det skulle ju även sticka ut idag på spelmarknaden


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Vem kommer ens på idéen med robotar och dinosaurier? Ser verkligen hur trist som helst ut. Som en B-version av Anthem. Jag tror (och hoppas) på mega-flopp.

1
Skriv svar