12 miljoner har köpt Elden Ring

Medlem

Jag har haft en crash på 90 timmar, men fortfarande laggar det rejält, typ fem sek per fem min. Alltid på samma sätt tre sek stilla sen speedrun spolar spelet sen en-två sek stilla

10/10

Medlem

Damn, inte en dålig siffra!

Vad ska man säga, grattis FromSoftware och Miyazaki!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Geeks Gaming

5:a blir det inte för mig, väl en stark 4:a!

Kontrollen känns som att den hade kunnat vara lite mer responsiv och ”vass”, lite väl mycket copypaste i vissa områden, lite väl stor risk för att bryta quests genom att inte göra saker ”rätt” och för att göra saker ”rätt” hade det krävts någon form av dialog-logg som man kunde återgå till ibland.

Men attans vilken stark 4:a det blir efter mina 90-ish timmar

Medlem
Skrivet av jocksson:

Aldrig laggat för mig, en krash på 40 timmar så för vissa funkar det allt. Sitter dock på 12700k, 5600 mhz ddr5 minnen och 3080 TI.

Sitter själv med ett rtx 3090 i9 9900k 64gb i ram dock bara 3200 mhz ddr4.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Jag har haft en crash på 90 timmar, men fortfarande laggar det rejält, typ fem sek per fem min. Alltid på samma sätt tre sek stilla sen speedrun spolar spelet sen en-två sek stilla

10/10

Ungefär samma som för mig. Men det händer bara de första minuterna efter att jag startat spelet. Sen flyter det på utan problem i flera speltimmar


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Har aldrig spelat såna här spel och fattar inte vad jag ska göra ...känns omöjligt att vinna en boss fajt nånsin! Ändå kan jag inte sluta spela🙄🤔

Medlem

Var är källan på att det sålt 12 miljoner redan? Fantantiskt om det är sant.


signatur

Memento Mori

12
Skriv svar