Easy-mod till Elden Ring rör upp känslor - motståndare skapar Hard mod!

Medlem
Skrivet av Tassel:

Så jag får inte yttra mig i en fråga som inte berör mig?
Ser som sagt var inget problem med moddar. Jäkligt schysst att att dom finns på PC, något vi konsol plebs inte får ta del av.
Vad är ditt problem?
Gillar du inte spelet eller dess design, spela något annat då. Varför skriva en uppsats om hur illa du tycker om det?!
För mig är Elden Ring världens bästa spel som någonsin gjorts, moddar eller inte!
Ska jag bli ännu mer personlig emot dig så framstår du bara som en narcissistisk. Ditt ord fram och det gäller punkt slut.
Släpp det och andas för fan!

Tråden handlar om att folk är förbannade på att någon har gjort moddar som gör spelet enklare, om du inte vill prata om det, vad gör du här? Snacka om att tampa på en öm tå.
Kul att du gillar spelet, det gör jag också, bortsett ifrån att PC porten är under all kritik.
Sen kan du kolla upp vad narcissistisk betyder, för det betyder uppenbart inte vad du tror att det betyder. Att jag kritiserar desginen av FS spel, och du inte håller med, gör mig inte narcissistisk.

Medlem
Skrivet av Esri:

Tråden handlar om att folk är förbannade på att någon har gjort moddar som gör spelet enklare, om du inte vill prata om det, vad gör du här? Snacka om att tampa på en öm tå.
Kul att du gillar spelet, det gör jag också, bortsett ifrån att PC porten är under all kritik.
Sen kan du kolla upp vad narcissistisk betyder, för det betyder uppenbart inte vad du tror att det betyder. Att jag kritiserar desginen av FS spel, och du inte håller med, gör mig inte narcissistisk.

Ditt svar bara förtydligar bara min tes. Sov gott.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Ditt svar bara förtydligar bara min tes. Sov gott.

Att du inte vet vad ordet betyder? Inte mycket till tes. Bättre att göra personliga påhopp istället för att diskutera, fanboyen har anlänt, diskussionen är över.

123
Skriv svar