Härska över planeter i Eve Online

Robot
Medlem
Härska över planeter i Eve Online

Skoja inte att videosnutten inte gav information. Spännande!

Medlem

pandora will be mine!

Medlem

Börjar bli sugen på att aktivera mitt EVE-konto igen. Var nog över 1 år sedan man spelade sist.

Medlem

Fan va coolt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Totalt meningslös film, bättre kan de.

Inaktiv

Den här expansionen kan få mig att reaktivera mitt konto igen. Är något med stämningen i Eden som alltid får mig att vilja komma tillbaka.

Sen känns det som att man är delaktig i något "större" eftersom att alla kan påverka hela spelets värld.

Skrivet av humz4:

Totalt meningslös film, bättre kan de.

Detta klipp är nog bara ämnat som en teaser. Lär komma en längre video allt eftersom vi rör oss närmare release datumet.


signatur

dare to be bold

Medlem

Star trek online kan ju slänga sig i väggen eve kommer alltid att äga rymden.

Låter för riktigt jävla bra, undrar hur det kommer att funka.

EVE Online äger ju redan nu det där andra fiaskot.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Coolt, spelar inte eve(testade demot, inget för mig) men det verkar ha en riktig spelvärld till skillnad från andra spel där spelvärlden är en bunt instanser man springer igenom.

Medlem

Skulle vara kul om man kunde landa och besöka alla planeter och kunna bygga stora städer


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Skrivet av Subzero199:

Star trek online kan ju slänga sig i väggen eve kommer alltid att äga rymden.

Annars tycker jag att Eve kan slänga sig i väggen.
Eve har varken ground combat, möjlighet att vandra på rymdstationer eller på planeter, lätt inlärningskurva och är väldigt hårt mot de stackare som misslyckas.

(Förresten, vad hände med expansionen till Eve där spelare lovades chans att vandra på rymdstationer?)

Inaktiv
Skrivet av ForrestFox:

(Förresten, vad hände med expansionen till Eve där spelare lovades chans att vandra på rymdstationer?)

Läste nånstans att det var nästa steg efter de lanserat Dust 514, dvs konsollspelet som kommer vara kopplat till Eve.

Det har varit under utveckling ett längre tag men de vill inte släppa det förens det känns polerat.

Skrivet av CCP t0rfifrans:

Posted - 2009.06.30 23:20:00 - [63]

Skrivet av OdinegrasSo:

when are we getting walking in stations?

When it's ready, not this year. We feel it needs more work before it goes public.

Källa: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=110...


signatur

dare to be bold

Medlem

Denna update är ju ett steg närmare Dust 514.
Där de har sagt att man måste kontrollera planeterna och rymden i EVE för att lyckas i Dust 514.

Besides man hänger utanför stationerna och pangar random skepp, inget party där inne ;P

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Denna update är ju ett steg närmare Dust 514.
Där de har sagt att man måste kontrollera planeterna och rymden i EVE för att lyckas i Dust 514.

Besides man hänger utanför stationerna och pangar random skepp, inget party där inne ;P

Äsch, en del i corpet har snackat om att ge upp sin pvp-karriär ett tag och starta en bordell med minmatarslynor när Ambulation väl dyker upp.

http://www.youtube.com/watch?v=q5Q8hNHJUP8 <-- här är ett klipp från hur det ser ut på testservern i nuläget. Priserna kommer ligga på en högre nivå när det väl släpps på tranquility.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag hoppas faktiskt att de lyckas med Dust 514. Spelar både MAG och Bad Company 2 på min PS3 och jag måste säga att det är roligare att spela BC2, mycket på grund av att man slipper vänta så himla länge på att få komma in och spela, och att det känns som man utvecklas (nya unlocks hela tiden) i BC2.

Nackdelen i båda är att ingen använder headset och de som gör det snackar bara dynga...

1
Skriv svar