Quiz – Vad kan du om Grand Theft Auto V?

Medlem

Har aldrig spelat men hänger på Youtube alldeles för mycket...


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Slarvade på frågan om huruvida Los Santos fanns med i första GTA. Visste ju svaret egentligen men får vara nöjd med 9/10.

Avstängd

San Andreas förekommer ju k te alls i första GTA

Medlem
Skrivet av General White:

San Andreas förekommer ju k te alls i första GTA

Jo, det är den tredje staden jämte Liberty City och Vice City. Los Santos däremot fanns inte med.

Medlem

Skit! Åkte på sista frågan som jag inte hade någon aning om


signatur

I drank what?

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

6/10, ungefär samma betyg jag ger spelet i fråga.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Märkligt att jag fick 9/10 trots att jag verkligen avskyr GTAV.

Singleplayer-kampanjen var bland de tråkigaste smörjan jag någonsin kört, med otroligt ointressanta karaktärer som bara gapar i mun på varandra. Tycker hela spelet utstrålar "aggression" på nåt vis. Ogillade verkligen allt. Och den tvärdumma AI'n är under all kritik.
Körde inte ens klart det på PS3, utan sålde det efter några veckor har jag för mig. 🙄
Onlinedelen kördes långt senare på PC med kompisarna när det var någon dunder-rea.
Outhärdlig grinding, med de mest idiotiska spelmekaniken som verkligen driver en till vansinne. (Stå i telefonkö till mekaniker och försäkringsbolag... WTF....) Går inte att köra lägen utan snutar som i GTA 4....
Idag är det i princip ospelbart pga alla cheaters.

Dock är GTAV fortfarande väldigt snyggt. Men det är också allt.

Medlem

Nöjd med tanke på att jag bara testa GTA V på mindre en timma när det var nytt.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Skrivet av Razken:

Märkligt att jag fick 9/10 trots att jag verkligen avskyr GTAV.

Singleplayer-kampanjen var bland de tråkigaste smörjan jag någonsin kört, med otroligt ointressanta karaktärer som bara gapar i mun på varandra. Tycker hela spelet utstrålar "aggression" på nåt vis. Ogillade verkligen allt. Och den tvärdumma AI'n är under all kritik.
Körde inte ens klart det på PS3, utan sålde det efter några veckor har jag för mig. 🙄
Onlinedelen kördes långt senare på PC med kompisarna när det var någon dunder-rea.
Outhärdlig grinding, med de mest idiotiska spelmekaniken som verkligen driver en till vansinne. (Stå i telefonkö till mekaniker och försäkringsbolag... WTF....) Går inte att köra lägen utan snutar som i GTA 4....
Idag är det i princip ospelbart pga alla cheaters.

Dock är GTAV fortfarande väldigt snyggt. Men det är också allt.

Håller med dig, hela spelet är utvecklat för dopaminskadade 14-åringar och online-delen ska vi inte ens prata om. Hade fantastiskt roligt i GTA IV:s online-läge och förväntade mig något liknande i GTA V. Tyvärr är allt over-the-top och barnsligt. Racingen som var så skön och tillfredsställande i GTA IV dummades ned så in i bomben och varje bil känns som att köra en gokart utan tyngd.

Medlem

Hade inte accepterat mindre med tanke på antal gebomspelningar


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Ja, jag har levt i åratal i GTAV i hopp om singleplayer expansion.

Medlem

Enda jag fick fel på var betygsfrågan, alltså den som inte har att göra med själva spelet utan med FZ

Medlem
Medlem

Vet inte hur jag ska tycka om det med tanke på att jag inte spelat det på åratal. Blir dock lite sugen på att spela igenom det igen.

Avstängd
Skrivet av Chicobello:

Jo, det är den tredje staden jämte Liberty City och Vice City. Los Santos däremot fanns inte med.

Första GTA utspelar sig i London

Medlem

Spelat igenom det åtta gånger, blir säkerligen fler.

Medlem

signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av General White:

Första GTA utspelar sig i London

Det var väll expantionen till första gta som utspelade sig i london


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Hahaha alla rätt Fan vad jag älskar GTA

Medlem
Skrivet av General White:

Första GTA utspelar sig i London

Men hur svårt är det att göra en snabb faktakoll innan du säger emot folk som bevisligen vet bättre.

Medlem
Backloggens befriare

Spenderade mer tid på det här quizzet än vad jag gjort i spelet, så rätt nöjd ändå.


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare
Skrivet av General White:

Första GTA utspelar sig i London

Nej. Bara nej.

GTA London 1969 däremot - det utspelar sig i London. Och det är en (fristående)expansion till GTA.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Medlem

signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Spelade igenom det en gång på Xboxen när det precis kommit ut.

Medlem

kunde det bra kom ihåg namnen, fast var ett bra tag sen jag körde ett gta spel .

Medlem

Haha, när man äntligen är nöjd med ett resultat så är man fortfarande under snittet.


signatur

I'm like you, I have no name.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

123
Skriv svar