Supermassives The Quarry är en stjärnspäckad skräckhistoria

Robot
Supermassives The Quarry är en stjärnspäckad skräckhistoria
Medlem

Trevligt, trevligt, co-op från soffan tillhör favoriterna. Lance Henriksen och Lin Shaye är dock okända för mig. Borde det ringa någon klocka? 🙂

Medlem
Skrivet av A1200G:

Trevligt, trevligt, co-op från soffan tillhör favoriterna. Lance Henriksen och Lin Shaye är dock okända för mig. Borde det ringa någon klocka? 🙂

Lance Henriksen spelade bland annat Bishop i filmen Aliens och hade huvudrollen i serien Millenium som gick sen 90-tal, sen har han varit med i en mängd filmer och serier.

Medlem

Kan inte få nog av deras spel! Denna känns faktiskt kunna ge Until Dawn en utmaning.

Medlem

blir det som until dawn kan det bli riktigt bra

Medlem
Skrivet av MrCynical:

Lance Henriksen spelade bland annat Bishop i filmen Aliens och hade huvudrollen i serien Millenium som gick sen 90-tal, sen har han varit med i en mängd filmer och serier.

Ok, tack för info.

Medlem

Ser riktigt kul ut. Kom gärna tillbaka till Until Dawn feelingen. Blir ett PlayStation 5 köp.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Avdankade gamla skådisar och b-skådisar är väl mer ärligt än stjärnspäckat….

Kanske blir skoj Until dawn lockade mig dock inte nog att köp en ps4a igen men nu när det släpps till fler format så kanske.

Medlem
Skrivet av Sur Apan:

Avdankade gamla skådisar och b-skådisar är väl mer ärligt än stjärnspäckat….

Kanske blir skoj Until dawn lockade mig dock inte nog att köp en ps4a igen men nu när det släpps till fler format så kanske.

Om detta är hälften så bra som Until dawn (ser det personligen som en av de bästa spelupplevelserna) så är det värt ett köp av en konsol. Detta ser ut att gå i en anda likt UD vilket får mig att bli ruggit hypad. Jag hoppas att det är likt de tidigare spelen (även de senaste) där QTE är en del, enligt mig så passar detta till denna typ av spel som är mer av en upplevelse än ett "svårt" spel. Ska bli intressant att se vad som sker med detta lir när mer information kommer. Är väl som med många andra spel att det inte passar alla. UD var ju en homoge till b-skräckgenern och detta ser ju ut att kunna vara i samma fålla, dialogerna och sättet som karaktärerna agerade var även detta likt b-skräckgenren.

1
Skriv svar