Quiz – Vad kan du om Grand Theft Auto V?

Medlem

9/10!


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

Kunde inte namnet på berget. Gillar GTA V helt klart.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Så jäkla mycket tycker jag inte att jag har spelat GTA V..

Medlem

Det går bra nu.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Ganska lätt med tanke på hur mycket jag har spelat fanskapet.

Medlem

:/


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Ojojoj

Farornas Konung

Nöjd!

Medlem
Medlem

Kan inget om GTA


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

FM-guru
F.d. Sisyr

Lite tur, kunde varken berget eller radiostationen.

Medlem
Medlem

______________________________________________________________________________________
Det gick bra idag. Men har lirat ut GTA 5 väldigt många gånger på PlayStation 3. Sedan lirade jag ut det endast 1 gång på PlayStation 4 versionen. Då kände jag mig för mätt på storyn.

Skrivet av Chicobello:

Håller med dig, hela spelet är utvecklat för dopaminskadade 14-åringar och online-delen ska vi inte ens prata om. Hade fantastiskt roligt i GTA IV:s online-läge och förväntade mig något liknande i GTA V. Tyvärr är allt over-the-top och barnsligt. Racingen som var så skön och tillfredsställande i GTA IV dummades ned så in i bomben och varje bil känns som att köra en gokart utan tyngd.

Aaa shit vad jag saknar den underbara körningen i GTA 4. Där fick R* till en magisk fingertoppskänsla. Blev så besviken med GTA 5 då R* gjorde det mer barn vänligt. Borde funnits ett val likt Mafia spelen har med 2 olika styrningar. Arcade (GTA 5) eller Simulation (GTA 4).


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Nöjd!

Medlem

Mitt resultat: 10/10
Los Santos är ditt andra hem. Där stannar du kvar.

Medlem
Medlem

Helt ok, då jag endast har spelat igenom det en gång, och då på PS3 många år sedan!

Medlem

Missade på recensionsfrågan, övriga frågor var lätt som en plätt

Sitter och kör storyn igen på PS5 just nu. Älskar det, men också lite trist att ett så pass gammalt spel sopar mattan med det mesta som släppts sedan dess. Sätter mitt hopp på GTA VI!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Medlem
Medlem

Man har definitivt blivit rätt allmänbildad om GTA V med tanke på hur länge det har funnits. Dags för ett nytt!

Medlem


Varvade spelet för första gången för inte alls länge sen så därav bra resultat.

Medlem

ezclap

Medlem

Kanske skulle spela det trots allt då...

Inaktiv

Bara gissningar.

123
Skriv svar