Ett av de sista påskäggen i Witcher 3 tog sju in-game-år att hitta

Robot
Ett av de sista påskäggen i Witcher 3 tog sju in-game-år att hitta

Och 7 vanliga år, om vi ska vara petiga.

#nyhetstips, #påskägg, #witcher-3


Medlem

HowLongToBeat.com -> Completionist -> 2555 days


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jäkligt kul.

Och grattis Jocke!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Frilansare
Skrivet av Freakon:

Jäkligt kul.

Och grattis Jocke!

I förskott dårå! Men tack!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

I förskott dårå! Men tack!

Ops


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nog för att jag har lagt några timmar (732, moddat en del med spelat igång, spelandet är väl en bunt timmar lägre) på W3, men det där kommer jag inte komma upp i

Gnällkuk

Stort grattis i förskott ärade redaktör! Hoppas bemärkelsedagen blir lika fin som både Witcher 3 och Blood & Wine!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Den stora frågan är när uppgraderingen kommer till PS5. Vill gärna spela båda expansionerna.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Den stora frågan är när uppgraderingen kommer till PS5. Vill gärna spela båda expansionerna.

Witcher 3 remastered ska släppas 2:a kvartalet 2022 så alltså någon gång mellan April-Juni.

Medlem
Skrivet av Famipan:

Witcher 3 remastered ska släppas 2:a kvartalet 2022 så alltså någon gång mellan April-Juni.

Dåså, inte långt kvar. Tack för svar


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Om man ska vara petnoga tog det väl 6 riktiga år? Blood and wine släpptes väl 2016?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

I förskott dårå! Men tack!

Så hur känns det att hela grannlandet har förfest dagen innan det stora firandet?

Frilansare
Skrivet av Frisell:

Så hur känns det att hela grannlandet har förfest dagen innan det stora firandet?

Ser det som att de hyllar mig, men att de är lite ur fas som alltid

1
Skriv svar