Jag söker...

Medlem
Jag söker...

...efter spelen Blood och Blood 2.

Fattar inte varför men de 2 spelen är som bortblåsta och glömda.
Letat i flera timmar på nätet efter demos, torrents, priser i butiker, men de finns inte någonstans, alltså vad fan är det här?
Det enda jag hittat är en 8 år gammal recension på Blood 2 och en Wiki sida på Blood.

Man får ju abstinens bara man tänker på Blood, kötta en zombie med högaffel eller elda up en annan med en signal pistol.

Ge mig tips på var jag kan få tag på dem.

Medlem

Tradera? Ebay? Hittade demo på både blood 1 & 2 genom google på 3 sekunder och hittade ungefär både titlarna lika snabbt på den mest omtalande torrentsidan i media nu förtiden.

Medlem

Hitta en snubbe som säljer Blood 2+Exp men i GB =/
Verkar vara extremt sällsynt spel att få tag i om man ska betala för det.

Monolith's hemsida är nere just nu så där kan man inte få information.

[edit]

rotat lite till, och skickat mail till monolith, hoppas man får svar...

[edit2]

YES, jag hittade en fungerande version på Blood.
Önskar bara jag kunde få tag i den fysiska versionen också.

Nackdelar, del laggar till ibland vilket jag gissar på kompatibel problem med ljudkortet, kanske får ändra på den där Win'95 grejen i egenskaper, sedan så vet jag inte hur man stänger av auto aim, men det kanske inte går, gick ju inte duke nukem 3D som hadde samma motor.

Medlem

Blood och Blood 2 är såpass sköna lir så dom förtjänar ett nytt liv som retrospel på xbla och psn,
Caleb var störstön i 2an.

Medlem

Jag har blood 2 orginal någonstans... jag har försökt spela det för några år sedan men fick det inte att fungera... Riktigt skönt spel.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Något som däremot är riktigt svårt att hitta är Killer 7 till Nintendo GC


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Tvivlar på om man får lägga up Blood, vet inte om det är shareware än, annars har jag ett som fungerar.

Vill bara ha tag på en fungerande version på Blood 2

1
Skriv svar