Tribalwars underbart spel!

Inaktiv
Tribalwars underbart spel!

Vill tipsa er om spelet Tribalwars, ett riktigt underhållande spel som liknar Age of Empires på sitt sätt. Man bygger byar, trupper och krigar och tar över andras byar och strävar efter ära!
Har lirat det i snart två år och vill få mer folk att börja

Registrera er på denna länk;

http://www.tribalwars.se/214409.html

Medlem

Vad tjänar du på att folk trycker på den där länken?
Och njae, tribal wars är inte så värst kul.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Jo grejjen med den länken är att ju mer folk jag rekryterar då får jag en "bonus", vilket jag såklart vill ha. Så när jag tipsar om det är det lika bra med den länken

Medlem
Skrivet av Simpler:

Så när jag tipsar om det är det lika bra med den länken

Vilket leder till att du blir bannad på dom flesta forum.


signatur

Tribalwars, vad gör man förutom att man sitter och väntar i TIMMAR(!) på att ens soldater eller vad i h*lvete man skickar där, tar sig fram till ens kompis/fiendes by.

Rappakalja spel, det är vad det är! (Enligt mig)

Edit:*Jag är på lite dåligt humör efter att min hund tuggade sönder mitt headset.*


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Tribalwars, vad gör man förutom att man sitter och väntar i TIMMAR(!) på att ens soldater eller vad i h*lvete man skickar där, tar sig fram till ens kompis/fiendes by.

Rappakalja spel, det är vad det är! (Enligt mig)

Edit:*Jag är på lite dåligt humör efter att min hund tuggade sönder mitt headset.*

Det är ju politiken med allt vad det innebär av spionage, förräderi och fulspel som är det mest intressanta i det spelet imo.

Sen att man i princip måste planera sitt liv efter spelet om man ska vara med i toppen är väl inte klockrent.

Medlem

Var kul när man började klättra mot toppen, väl där så börjar folk sluta för att det kräver så mycket tid och det leder till internadling vilket i sin tur leder till att folk slutar för det är tråkigt att adla flera hundra byar utan motstånd.
Så tror jag de flesta stora stammar slutar/dör i Tribalwars.

1
Skriv svar