Ny Elden Ring-uppdatering hindrar hackare från att teleportera andra spelare

Robot
Ny Elden Ring-uppdatering hindrar hackare från att teleportera andra spelare

Har ni drabbats av detta eller andra fusk?

#Elden-ring, #Fromsoftware


Medlem

Men fortfarande inte problemet med att de kan tvinga på en saker i inventory? Börjar kännas som att de inte vet hur de ska lösa detta? Efter alla år?

Medlem

Spelar enbart Offline. När jag insåg att alla meddelanden enbart trollar och inte gör någon nytta (har nog blivit meningen med dessa meddelanden) så började jag spela Offline istället. Ibland kan det även vara lite små "spoiler" i förväg, även blodpölarna var lite spoilers i det att man förstod något skulle hända innan det skedde.

Jag gillar att uppleva något för första gången och uppleva Elden Ring utan några spoilers har varit viktigt för min del.

Medlem
Skrivet av Ninami:

Spelar enbart Offline. När jag insåg att alla meddelanden enbart trollar och inte gör någon nytta (har nog blivit meningen med dessa meddelanden) så började jag spela Offline istället. Ibland kan det även vara lite små "spoiler" i förväg, även blodpölarna var lite spoilers i det att man förstod något skulle hända innan det skedde.

Jag gillar att uppleva något för första gången och uppleva Elden Ring utan några spoilers har varit viktigt för min del.

Jag håller med om fördelarna men det är inte nödvändigt för att undvika invasioner, eftersom dessa nu är möjliga endast mot coop-spelare och sådana som aktivt tillåter dem.

Medlem

Tråkigt Det är ju meningen att vara svårt och att man ska dö om och om igen så det var ju onödigt att dom hindrar det.

Medlem

Hela tiden kört offline,så inte stött på nåt sånt eller "försök finger men hål"

1
Skriv svar