Lego Bricktales är ett dioramabaserat pussel- och byggspel

Robot
Lego Bricktales är ett dioramabaserat pussel- och byggspel

Och herre jäklar vad mysigt det ser ut!

#Clockstone, #Lego-bricktales


Medlem

Shit vad mysigt det ser ut!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Mysigt! Kameravinkeln och den subtila tilt shift-effekten gör att det faktiskt ser ut som man sitter och leker med små legobitar.
Nån annan än jag som slängdes tillbaka ett kvarts sekel när de såg piraten i roddbåten?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Take my money!

Gnällkuk

Nu vill jag ju nästan låna någons unge så jag kan låtsas att jag vill spela spelet för barnets skull. Ser ju riktigt ballt ut!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Nu vill jag ju nästan låna någons unge så jag kan låtsas att jag vill spela spelet för barnets skull. Ser ju riktigt ballt ut!

Det finns ingen övre åldersgräns på LEGO-spel.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det bara osar kvalitetstid. Mys de lux!

Medlem

Smart att av dem att satsa på nostalgifaktorn på detta vis.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Gnällkuk
Skrivet av Hanzo:

Det finns ingen övre åldersgräns på LEGO-spel.

Helt sant, men halva nöjet är ju att se ögonen gnistra och kreativiteten skina och typ återuppleva sina egna minnen och känslor genom dem


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Påminner om Captain Toad. Ser ut att kunna bli kul.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Påminner om Captain Toad. Ser ut att kunna bli kul.

Min tanke också. Captain Toad + Besiege


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

CTI
Medlem

Shut up and take my money!

Ser riktigt mysigt ut.

Hoppas det får lika mycket raytracing eye candy som "Lego Builders Journey" har.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Chefredaktör
Skrivet av Hanzo:

Det finns ingen övre åldersgräns på LEGO-spel.

Det finns det sannerligen inte!

Medlem

Ser ju ut att vara lite mer varierat än Builder's Journey i alla fall. Vilket var rätt ok, om än mer tech-demo än spel.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det finns ingen övre åldersgräns på LEGO-spel.

Detsamma gäller för LEGO i stort.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det finns ingen övre åldersgräns på LEGO-spel.

Skrivet av RaXha:

Detsamma gäller för LEGO i stort.

Helt klart. Jag är 50 och nyligen byggt färdigt Ghostbusters bil ECTO-1. 😃

Vad gäller det här spelet, blir definitivt att skaffa.

Medlem

Såg riktigt nice ut. Gillar att allt är lego, nått jag ibland tycker synd att lego äventyrsspelen var/är


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag fylla 30 snart älskar än idag sådana här mysiga spel som oftast är anpassade för familj och barn.

Det här såg supercharmigt ut.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

1
Skriv svar