Xbox Game Pass Ultimate ger dig möjlighet att se Halo-serien via Paramount Plus

Robot
Xbox Game Pass Ultimate ger dig möjlighet att se Halo-serien via Paramount Plus

Förhoppningsvis gäller detta erbjudande även norden.

#Halo, #Microsoft, #Paramount-plus


Medlem

Aa make sense att microsoft fixat så man får 30 dar. Om det funkar här I sverige kommer jag förmodligen kolla på serien

Medlem

Jo men jag kommer nog också titta lite, men får se om man orkar se hela säsongen, verkar ju vara lite dålig sett till de inledande recensionerna


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Artikelns titel får det att låta som om Paramount+ ingår i Game Pass, när det i praktiken bara handlar om 30 dagarstest istället för 7 dagar.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Artikelns titel får det att låta som om Paramount+ ingår i Game Pass, när det i praktiken bara handlar om 30 dagarstest istället för 7 dagar.

det står ju?

"...också få 30 dagar Paramount Plus"


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av Issue:

det står ju?

"...också få 30 dagar Paramount Plus"

Det står ju?

Artikelns titel får det att låts om om...

Jag tyckte titeln vad lite missvisande, inte övrig text.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Det står ju?

Artikelns titel får det att låts om om...

Jag tyckte titeln vad lite missvisande, inte övrig text.

yes, jag läste slarvigt. men då tolkar jag titeln mer som att man enbart får via tillgång till Halo via paramount+, inte att paramount+ nu ingår i GPU


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Suck, vad många Streamingtjänster det börjar bli... Jag har inte ens hört talas om den här!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Suck, vad många Streamingtjänster det börjar bli... Jag har inte ens hört talas om den här!

Hade inte jag heller typ förens nya Dexter säsongen hade premiär. Vet att paramount har dexter och south park

Medlem

Tack, men nej tack.

Medlem

Jag har paramount plus via apple tv+ och där streamar dom allt i 720p max med väldigt låg bandbredd och bara 2 kanals ljud, det ser extremt dåligt ut. Jag undrar om det är bara när man har det via apple tv+ appen eller om dom har sämst kvalite av alla streamingtjänster.

Medlem

Frågan är om man verkligen vill se serien


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av scirocco:

Jag har paramount plus via apple tv+ och där streamar dom allt i 720p max med väldigt låg bandbredd och bara 2 kanals ljud, det ser extremt dåligt ut. Jag undrar om det är bara när man har det via apple tv+ appen eller om dom har sämst kvalite av alla streamingtjänster.

För mig så funkar inte HBO Max med flerkanalsljud, utan bara 2-kanal.
Kör inte med Apple TV utan genom HBO appen i min PS5.
Är osäker på bilden men tror ändå att dom levererar 1080p.
Har försökt hitta lösning på ljudet men hittar inget.
Så det är tyvärr inte bara Paramount Plus som har kasst ljud.

Skribent
Skrivet av Belfry:

Artikelns titel får det att låta som om Paramount+ ingår i Game Pass, när det i praktiken bara handlar om 30 dagarstest istället för 7 dagar.

Jag tycker att jag ändå håller fram att det är VIA Paramount Plus. Inte att Paramount Plus ingår. Ville hålla ned rubriklängden.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av scirocco:

Jag har paramount plus via apple tv+ och där streamar dom allt i 720p max med väldigt låg bandbredd och bara 2 kanals ljud, det ser extremt dåligt ut. Jag undrar om det är bara när man har det via apple tv+ appen eller om dom har sämst kvalite av alla streamingtjänster.

Måste vara via appen. Jag streamar 4k HDR med min apple tv box.

Medlem
Skrivet av Matsamoto:

För mig så funkar inte HBO Max med flerkanalsljud, utan bara 2-kanal.
Kör inte med Apple TV utan genom HBO appen i min PS5.
Är osäker på bilden men tror ändå att dom levererar 1080p.
Har försökt hitta lösning på ljudet men hittar inget.
Så det är tyvärr inte bara Paramount Plus som har kasst ljud.

Om du har en ny tv så kör via inbyggda appen eller köp en apple tv 4k box. Allt streamar högsta möjliga kvalite där.

Medlem
Skrivet av Kexchexx:

Om du har en ny tv så kör via inbyggda appen eller köp en apple tv 4k box. Allt streamar högsta möjliga kvalite där.

Det stämmer dock inte alltid. Inbyggda apparna för många streamingplattformar på inbyggda tv:apparna är i många fall inte 4k. Viaplay och Cmore/Telia två exempel.

Skulle säga att Apple TV 4k, Chromecast With Google TV, Shield TV samt Chromecast ultra är typ det enda där 4k, HDR och numera också Dolby Atmos och Dolby Vision faktiskt funkar i alla plattformar som har det.

Medlem

Nu finns erbjudandet om 30 dagars Paramount+ i Game Pass appen.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Finns på tele2 play som är gratis ett år om man har comviq eller tele 2 mobilabonnemang, såg första avsnittet och det gav mersmak 👍


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar