Humble Bundle har samlat in 20 miljoner dollar till Ukraina

Robot
Humble Bundle har samlat in 20 miljoner dollar till Ukraina

Humble Bundle gör rätt för sitt namn.

#Humble-Bundle, #Ukraina


Medlem

Jag tjatade på en polare att stöda detta...han bestämde sig att göra det igår. Jävla sopa att vänta 1 dag för länge


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

tog ett tag innan jag väl köpte detta.
Hade en del av spelen men kom på att jag kunde ge bort några till bättre behövande kompisar.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

tog ett tag innan jag väl köpte detta.
Hade en del av spelen men kom på att jag kunde ge bort några till bättre behövande kompisar.

Sen gick ju pengarna till en mycket bra sak, så det hade varit värt det oavsett vilket! (många bra spel förövrigt)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Sen gick ju pengarna till en mycket bra sak, så det hade varit värt det oavsett vilket! (många bra spel förövrigt)

precis.
Pengar till folk i nöd och spel till folk i spelnöd.... kanske inte skall jämföras, men jag kände mig snäll i alla fall.

Medlem

Om ni missade att köpa den här bundlen (vilket jag såklart önskar att ingen gjorde) så har jag fortfarande en hel del spel kvar att skänka bort. Listan med spel finns i min egna forumtråd och önskemål om spel skrivs i den och inte i den här tråden!

https://www.fz.se/forum/trad/448681-humble-bundle-spel-skanke...


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Om ni missade att köpa den här bundlen (vilket jag såklart önskar att ingen gjorde)

Med tanke på att jag just slutfört min backlog efter typ 2 år så var att köpa paketet det sista jag ville, kan man säga. Även om pengarna skulle gå till något väldigt bra. Tror att många fler här kände likadant.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Jag hann skänka de pengar jag kunde undvara innan jag hörde om den här bundlen, men fint av spelbranschen att bidra! <3

Medlem
Skrivet av Dohman:

Med tanke på att jag just slutfört min backlog efter typ 2 år så var att köpa paketet det sista jag ville, kan man säga. Även om pengarna skulle gå till något väldigt bra. Tror att många fler här kände likadant.

Jag tror jag behöver lite över 250 år för att slutföra min backlog


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Fan, jag missade detta.

1
Skriv svar