Sons of the Forest har försenats till i höst

Robot
Sons of the Forest har försenats till i höst

Skogssönerna får inte komma ut och leka riktigt än.

#Endnight-games, #Sons-of-the-forest


Medlem

Hade helt missat att detta var planerat för en maj-release. Synd att det blir framskjutet, men samtidigt var jag redan beredd på ett släpp senare i år så det gör inte mig så mycket.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det här är nog det spel jag ser mest fram emot i år! Jag tar hellre framskjutet än ofärdigt á la Cyberpunk/Battlefield 2042 alla dagar i veckan.

Gnällkuk

Oj, inte sett något tidigare av detta men det lilla klippet inbäddat i Tweeten såg ju riktigt bra ut... och rejält svettigt för systemkrav :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Chefredaktör

Ja det här har man ju väntat på. Men med tanke på backloggen kännns det ok att vänta lite längre.
Gillade verkligen The Forest även om det var liiite väl läskigt ibland.

Medlem

Att kunna gräva realistiska gropar är något jag saknat i många spel. Efter att ha lagt ned tid på att gräva en grop så tar man ett steg tillbaka för att stolt betrakta resultatet, och så ser gropen ut som en tvådimensionell fläck. Tragiskt.

Skribent
Skrivet av jawik:

Att kunna gräva realistiska gropar är något jag saknat i många spel. Efter att ha lagt ned tid på att gräva en grop så tar man ett steg tillbaka för att stolt betrakta resultatet, och så ser gropen ut som en tvådimensionell fläck. Tragiskt.

Det är ren skandal att gropteknologin inte har kommit längre i spelvärlden. Hoppas verkligen på en revolution inom spelfysik över lag under de kommande åren. Man kanske får hoppas på fysikfokus i Unreal Engine 6 eller nått.

Medlem

Väldigt skeptisk till denna uppföljare.
The Forrest var helt underbart spel, dock buggar som aldrig fixades då de övergav det spelet för detta.
Blir nog ett köp oavsett,, men kanske 2023 först

Medlem

Bara det är mindre buggigt än ettan.
Jag tittar på dig "exploding logs bug/feature".

1
Skriv svar