GTA Online får den nya prenumerationen GTA+ – men bara på next-gen

Robot
GTA Online får den nya prenumerationen GTA+ – men bara på next-gen

60 spänn i månaden för in-game-stålar och andra grejer.

#Gta-online, #Gta-v, #Rockstar


Medlem

Is this joke Rock star?

KoP
Medlem

Keep on milking.

Medlem

Att folk kommer signa upp och betala är det mest tragiska.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Take two testar marknaden inför gta6

Medlem

Känns som en typisk grej som de skapar för att ge extra värde i andra prenumererationstjänster. Dvs när se presenterar playstation game pass så får man detta gratis så att det ska känna som man får mer valuta för pengarna.

Medlem

Rockstars otvivelaktiga förmåga att mjölka på pengar är så fruktansvärt irriterande. GTA V (och delvis RDR2) är inte pay 2 win, men pay 4 fun.
Kommer ihåg när GTA V släpptes till PC och man farmade samma jävla heist dagarna i ända bara för att spara ihop till en frän bil och och lya. Testade igen för några månader sen, och där var det samma historia igen. Bara en annan heist, för att köpa saker med ännu högre prislapp.
Jag kan erkänna att jag både har fått en konto bannat för att man spawnade in pengar och har köpt sharkcards på ett annat konto efter det för att få möjlighet att leka med alla leksaker som rockstar sätter skyhöga prislappar på

Medlem

Helt otroligt att dom kommer undan med sådant här, det är så fult och folk bara köper.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Skrivet av Wolzac:

Rockstars otvivelaktiga förmåga att mjölka på pengar är så fruktansvärt irriterande. GTA V (och delvis RDR2) är inte pay 2 win, men pay 4 fun.
Kommer ihåg när GTA V släpptes till PC och man farmade samma jävla heist dagarna i ända bara för att spara ihop till en frän bil och och lya. Testade igen för några månader sen, och där var det samma historia igen. Bara en annan heist, för att köpa saker med ännu högre prislapp.
Jag kan erkänna att jag både har fått en konto bannat för att man spawnade in pengar och har köpt sharkcards på ett annat konto efter det för att få möjlighet att leka med alla leksaker som rockstar sätter skyhöga prislappar på

Förstår mig inte på hur GTA online riktigt fungerar och har inte testat det mer än i typ 20 min, men varför behöver man pengar för att köpa dyra bilar. Är det inte bara att sno en eller? 😀

KoP
Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Förstår mig inte på hur GTA online riktigt fungerar och har inte testat det mer än i typ 20 min, men varför behöver man pengar för att köpa dyra bilar. Är det inte bara att sno en eller? 😀

Det finna tyvärr många exklusiva leksaker som inte rullar runt på stadens gator och som man endast kan köpa. Tyvärr är Rockstars priser för dessa leksaker helt åt helvete.

Medlem

Det finns moddar för att spawna in fordonen de säljer i Online i singleplayer istället.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Det finns moddar för att spawna in fordonen de säljer i Online i singleplayer istället.

Det är lite som att säga att man kan pirata ned CS, COD, Minecraft (eller vilket populärt onlinespel som helst) för att spela offline.
Det roliga i GTA är ju att leka runt och hitta på djävulskap med polare osv.

Medlem

Det har ju tidigare ingått 1000 000 gta pengar i ps+ varje månad. Det försvinner väl nu. Nu spelar jag det inte längre men ändå.

Medlem

Synd att shark cards och nu detta är hur dom kunnat pusha fram nästa gta så länge. shark cards etc är väl därför dom kunnat vänta så länge med nästa. varför släppa ett nytt om man kan dra in miljoner med kosmetiska saker etc. dock måste jag erkänna att jag köpte gta 5 för series x idag. Förstår inte heller online delen hoppalängdhopp. bara gett den 20 minuter på sin höjd själv. jag gillade tdm eller vad det var i 4an dock


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Ska bli kul att se shillsen försvara det här

Medlem

Med tanke på väg man fick i PS+ borde detta ge minst 2M plus lite annat då och då som minimum för att göra det värt det.
Ingen kan ju försvara detta då man tidigare fick 1M "gratis".


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Medlem

Tar det aldrig slut....


signatur

Spana in mina "Chiptunes on Crack"
https://www.youtube.com/c/SwedishWargoat

Medlem

Om dom hade haft en subskription modell som alla varit tvungen att betala och slopat mikrotransaktioner så hade spelet kanske varit bra, men när man kan köpa sig till framgång svalnar intresset direkt. Det är så tråkigt att det funkar så bra för dom.

1
Skriv svar