Håll i dig - Sony söker varumärkesskydd för Knack!

Robot
Håll i dig - Sony söker varumärkesskydd för Knack!
Medlem

Nej, säg inte att jag hade rätt!

Skrivet av Hanzo, 5 mars 2020:

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Redaktör
Ponny

KNACK, KNACK!?


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Har de spelen sålt nå bra? Har alltid upplevt att det gått lite knackigt för Knack.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Nej, säg inte att jag hade rätt!

VAD HAR DU GJORT?!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Redaktör
Skrivet av anon_119148:

Har de spelen sålt nå bra? Har alltid upplevt att det gått lite knackigt för Knack.

Känns som att de knackt kan gå runt.


signatur
Medlem
Skrivet av Pjotor:

VAD HAR DU GJORT?!

Är det försent att spotta tre gånger över axeln nu?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

KNACK, KNACK!?

Uppföljaren.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Microsoft kanske äger hela branschen men Sony har minsann de stora förstapartstitlarna!

Medlem

Efter att ha spelat Ratchet and Clank (2016) så blev jag lite sugen på mer old-school-plattformande och drog igång Knack som följt med Plus.

Jag blev lite förvånad över att det mer var en light-variant av God of War (de gamla) än ett plattformsspel. Det hade jag missat helt. Det var i alla fall bättre än jag förväntat mig och lyckades ta mig igenom hela spelet utan att lessna.

One
Medlem

Sony slår på stora trumman med en riktig knack-out!

Medlem

Spelade igenom 2 med dottern, helt perfekt då dom är på svenska så vi följde med i storyn och allting. Riktigt bra spel på det sättet.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag får skylla på att det @kebbes fel.

Han var först med att chansa:

Skrivet av kebbe, 5 mars 2022:

Det var inte jag som jinxa till det!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Gör ett nytt Jak & Daxter hellre. Eller båda två.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Är inte Knack redan varumärkesskyddat, eller är det något man behöver förnya?

Chefredaktör
Skrivet av Fredrik Eriksson:

KNACK, KNACK!?

VEM DÄÄÄÄÄÄR???

Avstängd
Skrivet av lerb:

VEM DÄR?!

DIN MAMMA!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

VEM DÄÄÄÄÄÄR???

jag vet, det måste vara charles


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Underskattade spel.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Ja det är väl inga mästerverk till spel men trevliga upplevelser att spela med barnen.

1
Skriv svar