Diskutera - Vad tycker du om Twitch och spel-streams?

Medlem

Oftast "kollar" jag på Twitch för att få drops för olika spel, men gillar att kolla på FZ's Wakkaah, t.ex. "DÖDSPIIIISKAN!!" och när dom andra spelarna drunknade. Sångerna är najs också!

Medlem

Det är väl rätt gött att hänga i någon stream när det hinns med, men det handlar ju i mitt tycke allra mest om streamerns personlighet och hur folk är i chatten för att det ska bli bra, är ofta mindre viktigt vilket spel de spelar (så länge det blir bra snack).

Medlem

Oj här var det negativt. Många crybabys som verkar vara avundsjuka för att dom inte fått några visningar på twitch 😉


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Moderator

Ett tips till alla som inte tycker om hektiska streamers och bara vill ha en mysig stund där spelet är i fokus:

Medlem

Jag skulle vilja se Timberborn med självaste @Daniel Sjöholm framför kameran.

(jag har ingen aning om hur man taggar folk i forumet)

edit Taggad daniel

Redaktör
Skrivet av Tratt:

Jag skulle vilja se Timberborn med självaste Daniel Sjöholm framför kameran.

(jag har ingen aning om hur man taggar folk i forumet)

@Daniel Sjöholm

För att tagga, skriv @ och namnet. Om namnet har mellanslag skriver du det inom citattecken, annars taggas bara första ordet.

@Tratt
@"Daniel Sjöholm"


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

@Daniel Sjöholm

(Skriv @ följt av användarnamn för att tagga: @Tratt. Vid mellanslag i namnet sätter du det inom citat: "Daniel Sjöholm")

Bugar och bockar! (jag vet inte hur man gör ett hjärta )

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Vad skulle bli sämre om de försvann?

Ingenting helt ärligt.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Ingenting helt ärligt.

Antar att Necro är din föredragna klass i nattens D4-släpp?

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Antar att Necro är din föredragna klass i nattens D4-släpp?

Aldrig gillat diablo. 😅

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Antar att Necro är din föredragna klass i nattens D4-släpp?

Tack vare dig är jag nu tvungen att byta skjorta innan jag går till jobbet för sprutade ut kaffet jag höll på att dricka när jag läste din kommentar.......

Dagens garv blev det åtminstone


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Tack vare dig är jag nu tvungen att byta skjorta innan jag går till jobbet för sprutade ut kaffet jag höll på att dricka när jag läste din kommentar.......

Dagens garv blev det åtminstone

Sorry!

Skriv svar