Fatsharks Warhammer 40,000: Darktide har fått släppdatum

Robot
Fatsharks Warhammer 40,000: Darktide har fått släppdatum

I höst är det dags för Vermintide-utvecklarnas nästa co-op-slakt.

#Darktide, #Fatshark, #Warhammer, #nyhetstips


Medlem

Vermintide 2 är mitt näst mest spelade spel på Steam så det blir givetvis köp!

Medlem

Riktigt taggad på detta, ser bra ut!

Medlem

Deras spel brukar ju vara bra

Medlem

For the emperor! Ser fram emot detta!

Medlem
Gnällkuk

Nice!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag är lite fascinerad av Warhammer-universumet (40k) men har aldrig "vågat" hoppa på det. Det finns ju böcker, spel, minityrfigurer osv.
Är detta något att börja med med tanke på att jag har Series X och Gamepass? Kan man spela det ensam i single player?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag är lite fascinerad av Warhammer-universumet (40k) men har aldrig "vågat" hoppa på det. Det finns ju böcker, spel, minityrfigurer osv.
Är detta något att börja med med tanke på att jag har Series X och Gamepass? Kan man spela det ensam i single player?

Testat warhammer space marine?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Tor
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag är lite fascinerad av Warhammer-universumet (40k) men har aldrig "vågat" hoppa på det. Det finns ju böcker, spel, minityrfigurer osv.
Är detta något att börja med med tanke på att jag har Series X och Gamepass? Kan man spela det ensam i single player?

Tänk dig typ left4dead fast Warhammer40k. Om det funkar som vermintide fylls laget på fyra upp med bots om man kör själv annars går det utmärkt att köra online både med och utan kompisar. Vermintide är riktigt skoj så detta blir säkert kul.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Testat warhammer space marine?

Nej men jag har sett en del videos. Det är några år sen det kom eller hur?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ojoj det är jag fan taggad på 4 realzz


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Nej men jag har sett en del videos. Det är några år sen det kom eller hur?

Japp men fortfarande bra 👍


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skribent
Skrivet av WarpGuN:

Japp men fortfarande bra 👍

Helt klart, och extra relevant att köra igenom eftersom en uppföljare är på väg.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Helt klart, och extra relevant att köra igenom eftersom en uppföljare är på väg.

jeap


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar