Inget E3 i juni, men Summer Game Fest blir av

Robot
Inget E3 i juni, men Summer Game Fest blir av

Geoff Keighley levererar spelnyheter i juni.

#e3-2022, #spelsommar, #summer-games-fest


Medlem

Känns som att Geoff har tagit över rollen som våran "lord and saviour"


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Pest eller kolera?

Digital E3 utan möjlighet för journalister att klämma på nya titlar

Eller?

Fysisk Game Fest med möjlighet för journalister att få klämma på Geoff himself?

Medlem

Det jag kan sakna är en stor publik som reagerar och jublar vid utannonseringarna. Rätt trist med digitala event på det sättet med den toxiska slidebaren av kommentarer som bara susar förbi. Geoff Keighley duger bra dock. Hoppas det blir live med bra gäster och att dem inte fastnar för mycket i något spel med massa genomgång av utvecklingen o motioncapture processen som man ju sett 100 ggr.

Medlem

Det känns ändå lite som att E3 har spelat ut sin rätt i och med att allting läcks i förväg på internet, så att i stort sett ingenting känns chockerande...

Dex
Medlem
Skrivet av memorycard:

Det jag kan sakna är en stor publik som reagerar och jublar vid utannonseringarna. Rätt trist med digitala event på det sättet med den toxiska slidebaren av kommentarer som bara susar förbi. Geoff Keighley duger bra dock. Hoppas det blir live med bra gäster och att dem inte fastnar för mycket i något spel med massa genomgång av utvecklingen o motioncapture processen som man ju sett 100 ggr.

Ja håller med om publiken! Får fortfarande ståpäls när jag kollar på God of War revealen från E3 och publikens jubel när dom ser att det är Kratos som kommer ut från skuggorna. Riktigt mäktigt!

Men som någon annan sa så känns det som det blir svårare och svårare att få till dessa tillfällena då i princip allting läcks ut innan ändå.

Medlem
Skrivet av Dex:

Ja håller med om publiken! Får fortfarande ståpäls när jag kollar på God of War revealen från E3 och publikens jubel när dom ser att det är Kratos som kommer ut från skuggorna. Riktigt mäktigt!

Men som någon annan sa så känns det som det blir svårare och svårare att få till dessa tillfällena då i princip allting läcks ut innan ändå.

Elle hur? Drömmer om att få se en sån mäktig reveal igen...

Medlem

E3 är lite som Apple events nu för tiden. Det mesta har läckt ut i förtid redan så istället för att bli överraskad och extatisk sitter en mest och checkar av alla rykten som visade sig stämma. De största överraskningarna blir tyvärr de som inte visade sig stämma men uteblev helt istället. Sånt antiklimax.

1
Skriv svar