Svenska fysikkaoset Teardown lämnar snart early access

Robot
Svenska fysikkaoset Teardown lämnar snart early access

Version 1.0 släpps på Steam om några veckor.

#releaselistan, #teardown


Medlem

Gillar namnet "Quilez Security".
Är Dennis måhända en Inigo Quilez fan som alla oss andra som någonsin skrivit en shader

Skägg.
10 Chambers

Spelet jag saknar mest med att inte ha en gamingrigg hemma.


signatur
Medlem

Hoppas på prestationer.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Medlem

Fråga: Finns det något slags roaming mode, där man bara kan köra runt med vilka fordon man vill och allmänt bara skapa kaos utan att spelet slåss tillbaka? Har en grabb med speciella behov som hade gillat ett sådant mode, men om det är uppdrag så blir det för komplicerat.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fråga: Finns det något slags roaming mode, där man bara kan köra runt med vilka fordon man vill och allmänt bara skapa kaos utan att spelet slåss tillbaka? Har en grabb med speciella behov som hade gillat ett sådant mode, men om det är uppdrag så blir det för komplicerat.

Ja det finns det.
Finns även mycket kartor, vapen mm att ladda hem via workshoppen så vill man bara förstöra så finns det hur mycket som helst


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Spelet jag saknar mest med att inte ha en gamingrigg hemma.

Det är på riktigt helt overkligt att en snubbe som du inte har en gamingrigg. Repent!!!!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av perihelion74:

Det är på riktigt helt overkligt att en snubbe som du inte har en gamingrigg. Repent!!!!!

Jag vet! Hade en FZ-rigg hemma förut, men av någon anledning ville de ha tillbaka den sen. Kunde ha valt en Razer-laptop på nya jobbet, men är fast i Apple-träsket, så valde en MacBook Air istället.

Har ju en Xbox Series X att lira på, och gott om burkar på jobbet. Så går ingen jättenöd på mig.


signatur
Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja det finns det.
Finns även mycket kartor, vapen mm att ladda hem via workshoppen så vill man bara förstöra så finns det hur mycket som helst

Stort tack för svar


signatur

I drank what?

1
Skriv svar