Ghost Recon Breakpoint får inget mer innehåll

Robot
Ghost Recon Breakpoint får inget mer innehåll

Ubisoft meddelar att de är färdiga med spelet.

#Ghost-recon-breakpoint, #Ubisoft


Medlem

Färdiga /=/ överger detta monumentala skitspel.

2år av uppdateringar är inte så pjåkigt ändå


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Inaktiv

Synd. Tycker det blev det bästa Ghost Recon spelet på senare dagar efter senaste expansionen.
Hoppas de återgår till old school taktiken efter detta nu då.

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Färdiga /=/ överger detta monumentala skitspel.

Sant. Vilken jävla besvikelse det spelet var jämfört med Wildlands.


signatur

I drank what?

Medlem

Övergav spelet efter 1 dag då jag fastnat ett flertal gånger hängades i luften av att gå ner för trappor.

Medlem

Absolut inte ett perfekt spel, men jag och mina vänner har haft en hel del skoj i detta spel😁


signatur

Death by Snu Snu🥰

Skribent
Skrivet av Mirage:

Sant. Vilken jävla besvikelse det spelet var jämfört med Wildlands.

Skulle gärna vilja veta vad som hände här? Grunden på Wildlands var ju kanon, så varför inte bara bygga vidare på det? Breakpoint blev ju bättre med uppdateringarna, men det känns som något rätt vitalt hände under utvecklingen.


signatur

"Writer and Fighter"

Geeks Gaming

Både breakpoint och Wildlands va massiva besvikelser för mig. Ghost recon som va ett djupt taktiskt spel där alla besluten kunde påverka. Dog en soldat så va han död. Och man kunde ta full kontroll över de soldater du tog med in ett uppdrag. Sätta upp så man hade en grupp som anföll från ett håll och en grupp gjorde sneaky sneaky attack från ett annat.

Men som Ubisoft spel överlag nu så är du superhjälte som tål allt och jagar massa punkter på en karta för att få unlocks. Och ointressant story som inte direkt passar in i tom Clancy's universum.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Synd. Tycker det blev det bästa Ghost Recon spelet på senare dagar efter senaste expansionen.
Hoppas de återgår till old school taktiken efter detta nu då.

Håller med riktigt roligt nu med allt och man har möjligheten att göra det så icke handhållande som jag sett på ett modernt single/co-op spel.

Roligt med annat folk också så man kan vara lite mer taktiska.

Tyckte wildlands var ok vid släpp men går man tillbaka nu från Breakpoint märker man hur det åldrats även om storyn var långt bättre i det.

Nu när jag tänker på det var det sista bra/ok GR spelen GRAW 1&2? Future soldier har jag för mig var en besvikelse med och första steget mot de nya mer förenklade spelen.

Vill man ha ett oförlåtande taktisk spel testa Ready or Not visst mer som SWAT spelen inte GR men frustrerande roligt.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Skulle gärna vilja veta vad som hände här? Grunden på Wildlands var ju kanon, så varför inte bara bygga vidare på det? Breakpoint blev ju bättre med uppdateringarna, men det känns som något rätt vitalt hände under utvecklingen.

Ja jag fattar inte. Allt KÄNDES fel. Kan inte sätta en bättre beskrivning. Sen alla levlar (som de sedan gjorde att man kunde ta bort, det var bra) och det där jävla centret som de har i Division var ingen höjdare heller. Beslutet att köra utan AI kumpaner var också dåligt. Vilket de också fixade i efterhand. Men det spelade ingen roll, något var fundamentalt kass med spelet jämfört med Wildlands.


signatur

I drank what?

Medlem

Tyckte drönarna sabbade spelet sjukt mycket. Tydligen går de att stänga av nu efter flera patchar. Iaf dra ner på de.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av Mirage:

Ja jag fattar inte. Allt KÄNDES fel. Kan inte sätta en bättre beskrivning. Sen alla levlar (som de sedan gjorde att man kunde ta bort, det var bra) och det där jävla centret som de har i Division var ingen höjdare heller. Beslutet att köra utan AI kumpaner var också dåligt. Vilket de också fixade i efterhand. Men det spelade ingen roll, något var fundamentalt kass med spelet jämfört med Wildlands.

Jag hade inga problem med levlarna, men att spelet hade sämre innehåll än första var konstigt. T.ex. avsaknaden av kumpaner? Sen överlevnadgrejen, att behöva lägga om förband och sådant. Även bära ut sina skadade kamrater. När jag läste att de skulle ha det så trodde jag att det skulle bli ett lite mer realistiskt Wildlands och det känns nästan som det var en intention. Men att något förändrades under utvecklingen, vilket sen gjorde att de fick börja om och spelet typ var halvklart när det släpptes? Något skumt är det?

Mycket märkligt spel...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag hade inga problem med levlarna, men att spelet hade sämre innehåll än första var konstigt. T.ex. avsaknaden av kumpaner? Sen överlevnadgrejen, att behöva lägga om förband och sådant. Även bära ut sina skadade kamrater. När jag läste att de skulle ha det så trodde jag att det skulle bli ett lite mer realistiskt Wildlands och det känns nästan som det var en intention. Men att något förändrades under utvecklingen, vilket sen gjorde att de fick börja om och spelet typ var halvklart när det släpptes? Något skumt är det?

Mycket märkligt spel...

Det jag saknade från Wildlands i Breakpoint var skojet!
Jag fann det fantastiskt att hoppa in med sin squad i en bil och blasta latinamerikansk folkmusik, och köra över ett gäng ansiktstatuerade idioter på vägen in i en lyxvilla och skrämma livet ur ett harem, kidnappa en präst och sabotera gamblingmaskiner, för att sedan offra bilen ut för ett stup och segla vidare med fallskärm.

Breakpoint hade mycket, men skoj var det inte i sig självt. Wildlands tog inte sig själv på lika stort allvar, skulle jag säga.

1
Skriv svar