Läckra Trek to Yomi släpps i maj

Robot
Läckra Trek to Yomi släpps i maj

Släpps till Game Pass direkt vid release.

#trek-to-yomi


Medlem

Så vansinnigt snyggt det här spelet är! Hoppas resten lever upp till det visuella.

Medlem

Snyggt!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det är väldigt stämningsfullt rent visuellt, men gameplaymässigt ganska enformigt, eller..? Jag blev trött på stridssystemet redan innan 15-minutersvideon var slut Får hoppas det utvecklas under spelets gång.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det är väldigt stämningsfullt rent visuellt, men gameplaymässigt ganska enformigt, eller..? Jag blev trött på stridssystemet redan innan 15-minutersvideon var slut Får hoppas det utvecklas under spelets gång.

Instämmer. Fick inte känslan av att det var tillräckligt omväxlande kombinationer och då blir ju gameplay ganska stelt efter ett tag.

Jag gillade verkligen både Ghost of Tsushima och Limbo/Inside, men är lite tveksam till huruvida jag skulle gilla en fusion.

Medlem

Tyckte det var en enorm missed opportunity när GOTs svartvita läge INTE hade rött blod. Men i det här spelet är det ju bara helt sjukt att de missat det? Eller är det bara jag?

1
Skriv svar