Vad spelar du pĂ„? đŸ•č

Medlem

PC och Switch. Men absolut mest PC. AnvÀnder Switch frÀmst för Animal Crossing och Mario Kart.

Medlem

PC och ytterst sÀllan PS4 men dÄ mest pga VR dÀr.
Sugen pÄ Steam Deck. Ment villhöver Àn att faktiskt ha behöva den. LÀr vÀl inte bli nÄgot köp men man vet aldrig!


signatur

Halo kompis!

Medlem

Kör mest pÄ PC, PS5 och Switch.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

PrimÀrt Xbox, sedan i ordning av anvÀndning: Telefon, PC, Playstation, Nintendo, Annat.

NuZ
Testpilot

Mest konsol och Xbox. Blivit vÀldigt lite PC och Quest pÄ senaste tiden tyvÀrr


signatur

🎼 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för sĂ„ otroligt bra Ă€r jag faktiskt inte!”

AvstÀngd

Enbart PC, allt annat Ă€r ointressant 😎

Ambassadör
Xbox

Xbox. (Ärets skrÀll?)

Lite exklusiva spel pÄ PS, lite tyngre strategi pÄ PC och försvinnande lite pÄ Switch som mest samlar damm.


signatur

Jump in.

Medlem

Brukade köra de tre stora med PC, Playstation och Xbox. Hoppade av Xbox med One-fiaskot och hoppade av Playstation nĂ€r man fick vinna lotteri för att ha â€Ă€ran” att lĂ€gga 6000kr pĂ„ deras förĂ„ldrade hög av skrĂ€phĂ„rdvara. Endast PC idag.

Medlem

PC enbart, jag slÀpper inte min mus och mitt tangentbord i första taget.

Skrivet av Hipshot:

Ett jÀkla nice OS för sin tid! Ahh det var kul att leka med lite alternativa OS nÀr det begav sig. OS/2 Warp (och eComStation/ArcaOS) och BeOS (samt Zeta och Haiku) var, och i viss mÄn Àr, riktigt intressanta, blev sjÀlv rÀtt bekvÀm med BeOS och dess GUI för ett par decennier sen.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Du fÄr lÀgga till retrodatorer (commodore/atari)


signatur

<allt jag skriver Àr mina Äsikter och ni behöver varken hÄlla med eller sÀga emot>

Medlem

Just nu Àr de Stadia pÄ mobilen som gÀller tills jag har rÄd med en PS5:a


signatur

Death by Snu SnuđŸ„°

Inaktiv
phi
Medlem

Jag kör Arch Linux btw.

Medlem

PS5, Xbox Series X och en liten uppstickare. Mac mini M1. DÀr rullar Football Manager 22 otaliga timmar per mÄnad.

Hemma Àr det Xbox Series X , PS5 , Switch och PSVR som gÀller samt lite retro dÄ och dÄ pÄ Àldre konsoler.

Medlem

Det Àr PC och PS (just nu PS5), dÀr PS Àr den plattform det nÀstan uteslutande blir för tillfÀllet. Kommer dock tillbaka till PC'n nÀr det vankas lite FM (vilket varit rÀtt uselt med pÄ sistone).

Medlem

Bara PC de senaste 15 Ären Jag ser ingen anledning att spela pÄ nÄgon annan plattform förutom att fÄ tillgÄng till konsol-exklusiva titlar men det finns sÄ mycket bra till PC sÄ kan acceptera att jag aldrig kommer kunna spela vissa titlar.
Jag spelade pÄ första generationens Gameboy nÀr jag var liten och testade Àven Xbox i nÄgra Är men fattade inte riktigt varför man skulle spela pÄ den om man nu kunde spela pÄ datorn.

ELF
Medlem

PC, men röstade Àven telefon dÄ jag vevar igÄng Pokémon Go lite snabbt nÀstan varje dag.


signatur

www.fckdrm.com - DRM Ă„r 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hemmavid blir det PC, telefon, PS5 och retro, sÄ lÀnge tiden finns

Medlem

PC och Ps4 för min del.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Du fÄr lÀgga till retrodatorer (commodore/atari)

Bra idĂ©. Jag Ă€r dock rĂ€dd att omröstningen gĂ„r sönder om jag fipplar med den nu. SĂ„ det fĂ„r bli till nĂ€sta omgĂ„ng om
 sĂ€g 2-3 Ă„r.

NÀr det kommer till resultatet sÄ förvÄnas jag hur starkt Playstation leder över resterande konsoller. Jag hade förvÀntat mig mer jÀmt skÀgg.

Nu stÄr det:
34% PC
24% Playstation
15% Nintendo
11% Xbox


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsĂ€ttning]

Backloggens befriare

De senaste 2-3Ären? SteamDeck har vÀl funnits ute i typ nÄgon mÄnad..?


signatur

Ad hoc addendum

FM-guru
F.d. Sisyr

PC nÀstan uteslutande. PS4:a ibland.

Medlem

PS4/PS5 till 90% skulle jag gissa pÄ. Sedan blir det lite strategispel pÄ PC dÄ och dÄ som t.ex. Civilization. Retrospel spelar jag pÄ ett arkadkabinett jag byggt med en raspberry pi.


signatur

PSN: Swede_78

Medlem
Medlem

PS4, PC, Switch. Xbox stÄr orört.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det som slÀpps till PC spelas dÀr, exklusiva titlar pÄ PS5 och indie/exklusivt pÄ switchen, dock frÀmst daily runs i Binding of Isaac.

Medlem

PrimÀrt Telefonen, hemma nÀr det finns tid över blir det konsol (Xbox SX, Ps5)

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Bra idĂ©. Jag Ă€r dock rĂ€dd att omröstningen gĂ„r sönder om jag fipplar med den nu. SĂ„ det fĂ„r bli till nĂ€sta omgĂ„ng om
 sĂ€g 2-3 Ă„r.

NÀr det kommer till resultatet sÄ förvÄnas jag hur starkt Playstation leder över resterande konsoller. Jag hade förvÀntat mig mer jÀmt skÀgg.

Nu stÄr det:
34% PC
24% Playstation
15% Nintendo
11% Xbox

Lite ovÀntat, jag trodde faktiskt inte playstation skulle ligga högt alls


signatur

<allt jag skriver Àr mina Äsikter och ni behöver varken hÄlla med eller sÀga emot>

KoP
Medlem

Xbox, C64 och Amiga Àr nog det som gÄr mest hemma hos mig och med A500 Minin runt hörnet lÀr det bli Ànnu mera Amiga spelande.

123
Skriv svar