The Skywalker Saga slår Lego-rekordet på Steam med, sisådär, 1 200 %

Robot
The Skywalker Saga slår Lego-rekordet på Steam med, sisådär, 1 200 %
Medlem

Har en kopia PS4 Deluxe övers om nån vill köpa till självkostnadspris (700kr) samt frakt om man inte pallar köra till NV Skåne

Spelet är oöppnat samt ligger kvar i kartongen det kom i (pappkartongen).

Medlem

Något är fel när Lego Star Wars har bättre Star-Wars-känsla än de senaste filmerna


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av delli:

Har en kopia PS4 Deluxe övers om nån vill köpa till självkostnadspris (700kr) samt frakt om man inte pallar köra till NV Skåne

Spelet är oöppnat samt ligger kvar i kartongen det kom i (pappkartongen).

Det kostar 649 inkl frakt på tex media markt där det inte är slutsålt än. 😘

Medlem
Skrivet av Najkan:

Det kostar 649 inkl frakt på tex media markt där det inte är slutsålt än. 😘

Wow, ca 400kr på GMG.
https://www.greenmangaming.com/games/lego-star-wars-the-skywa...

Medlem

Är varken Deluxe edition eller till playstation

Medlem
Skrivet av Najkan:

Det kostar 649 inkl frakt på tex media markt där det inte är slutsålt än. 😘

Jaså jag trålade hela internet när det släpptes och kollar jag på Mediamarkt så finns det inte där heller. Satt å kolla i butiker i Spanien osv priserna på Ebay e galna dock.

Köpte mina två ex på CDON, de har fått in fler PS4 deluxe men de har höjt priset sen igår till 749kr

Medlem

Hade förbokat, men det var visst slut i lager och skickas preliminärt i slutet av månaden. Så jag avbokade, blir att spela längre fram i tiden, inte som om handlingen blir spoilad för mig.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Chefredaktör
Skrivet av Belfry:

Hade förbokat, men det var visst slut i lager och skickas preliminärt i slutet av månaden. Så jag avbokade, blir att spela längre fram i tiden, inte som om handlingen blir spoilad för mig.

Hehe, näe sällan har man väl haft så bra koll på storyn i ett spel på förhand. Man känner ju igen varenda replik!

1
Skriv svar