Nu ökar Valve leveranstakten för Steam Deck

Robot
Nu ökar Valve leveranstakten för Steam Deck

Man kan säga att de börjat få upp ... ångan.

#Steam-deck, #Valve


Medlem
Skrivet av Nyhet:

Man kan säga att de börjat få upp ... ångan.

Buuuu!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Man kan säga att de börjat få upp ... ångan.

Skribent

@beersgarden @Esri

Än är jag inte ... däckad.

Medlem

När ens pun är så effektiv att den skapar mer nyhetsintresse än nyheten i sig. Det du... det är saker att sträva efter! ;D

Men vi behöver inte göra detta jobbigare än det är. Tänkte att om vi tar ner dig till bowlingarenan så får folket gå loss lite...

Jonny be like...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Nu tycker jag tråden har spårat ur här...


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Håll ångan uppe!

Skribent
Skrivet av yonaz:

Nu tycker jag tråden har spårat ur här...

Sant, vi låser in ordvitsarna i ... valvet.

Geeks Gaming
Skrivet av yonaz:

Nu tycker jag tråden har spårat ur här...

Jag håller med, man kan ana en viss…. Deck-dens över diskussionen…

Fantastiska ordvitsar i all ära men det hade ju varit kul att slippa vänta till Oktober(!) på sin ångmaskin, men orkar man inte vänta den kan man ju utnyttja sin ång-errätt

Sorry, var tvungen att ventil-era lite 🥁

Medlem

Kollar mailen varje dag


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Geeks Gaming

Kan ju alltid hoppas på att dom ångar på så man kanske får sin tidigare än tänkt. Va lite sen på att beställa då jag ville se vad folk tyckte först och vad man skulle få tillbaka på skatten först.

Medlem

Jag bokade 28e februari så får väl bara hålla tummarna att jag inte kommer glömma bort att kolla mailen i framtiden.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Kommer nog gå in och boka en till direkt när min skeppats. Fast då blir det den billigaste versionen åt grabben. Ångrar att jag beställde 512gb när den minsta räcker gott och väl med schyssta SD kort.

Medlem

inte fått nån info sedan de maila om förseningen.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Sant, vi låser in ordvitsarna i ... valvet.

Är inte det en dålig idé att låsa in dom i valvet? jag har nämligen hört att det är vårat kassa skåp och därav tycker jag att dom borde låsas in i ett bra skåp istället

Medlem

Vittsarna fortsätter ånga fram ser jag.
Snart deckar trådens helt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser man till hur resten av hårdvarubranschen ser ut så bör väl detta antyda att trycket på Steam Deck är ganska lågt till den grad att man redan börjar komma ikapp bokningarna.

eld
Medlem
Skrivet av kebbe:

Ser man till hur resten av hårdvarubranschen ser ut så bör väl detta antyda att trycket på Steam Deck är ganska lågt till den grad att man redan börjar komma ikapp bokningarna.

Om du beställer en nu så får du den i slutet av året som tidigast, vet inte ifall det räknas som att komma ikapp

Medlem
Skrivet av eld:

Om du beställer en nu så får du den i slutet av året som tidigast, vet inte ifall det räknas som att komma ikapp

Önsketänkande från pessimister


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Själv har min order gått från After Q2 till Q3

Så blir inget campingspelande här inte

Reserved on Tue, January 18, 2022

Your expected order availability:
After Q3 (October 2022 or later)

eld
Medlem
Skrivet av Molotov:

Önsketänkande från pessimister

Hade den varit lite mindre populär så hade jag fått min nu, men nu måste jag fortsätta vänta för att jag beställde den en ynklig dag försent!

International
Man of Mystery

Nu kom betalningsbekräftelsen för mitt 512Gb Steamdeck, 7 dagar in i Q2.. nu väntar jag bara på leveransen


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Nu kom betalningsbekräftelsen för mitt 512Gb Steamdeck, 7 dagar in i Q2.. nu väntar jag bara på leveransen

Vilket datum bokade du din? Jag reserverade min 18e juli, så tänkte lista ut ungefär när under Q2 jag får min


signatur

Hoppas du hittar på något bättre att skriva än det jag skrev.

International
Man of Mystery
Skrivet av Sebbiie:

Vilket datum bokade du din? Jag reserverade min 18e juli, så tänkte lista ut ungefär när under Q2 jag får min

16'e juli, låg på ganska ettrigt men hade strul med betalningen som alla andra, steam var ju supersegt just då. I efterhand skulle man ju haft lite pengar liggande i sin steamwallet så hade det säkert gått snabbare


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Sebbiie:

Vilket datum bokade du din? Jag reserverade min 18e juli, så tänkte lista ut ungefär när under Q2 jag får min

Jag bokade min 512gb den 17 juli och har inte fått något mail än.

Medlem

Bokade min 256 GB version den 16:e juli 21:40. Hade ju också såklart strul med betalningen. Skulle tro att jag får mail någon gång i början av maj. Kanske med lite tur lite snabbare om de lyckats öka tempot.

Medlem
Skrivet av Gungnir:

Jag bokade min 512gb den 17 juli och har inte fått något mail än.

Min förhoppning är början på maj, men vi får se! Nu när den värsta väntan är över har jag inget emot att vänta lite till, så hinner dem fixa alla småbuggar!


signatur

Hoppas du hittar på något bättre att skriva än det jag skrev.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Sant, vi låser in ordvitsarna i ... valvet.

Du får see up.. du är nere på Halva Livet.

International
Man of Mystery

Nu har mitt Steamdeck levererats, tyvärr är jag i skottländska högländerna och dricker whisky tills söndag, sen blir det spela av


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar