Nytt Ghost Recon under utveckling
Realism och taktik nu då tack, som Ghost Recon (2001)!
Ungdomarna fattar inte ett spel om det inte är fast-paced shooter med tävlingsinslag.
Viam inveniam aut faciam
Realism och taktik nu då tack, som Ghost Recon (2001)!
lol
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Realism och taktik nu då tack, som Ghost Recon (2001)!
tja, hoppet är ju det sista som överger människan.
"Writer and Fighter"
Ungdomarna fattar inte ett spel om det inte är fast-paced shooter med tävlingsinslag.
Tala för dig själv. Jag är ung och förstår.
I am the black wizards.
Alltså Frontline... Måste vi ha fler Battle Royal spel? Börjar blir lite trött på att alla spelutvecklare skall hoppa på tåget som redan gått. Är det inte bra som det är, ett trevligt spel som kan avnjutas i co-op med några vänner.. Låt det vara så fortsätt med det ni är bra på
Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X
Alltså Frontline... Måste vi ha fler Battle Royal spel? Börjar blir lite trött på att alla spelutvecklare skall hoppa på tåget som redan gått. Är det inte bra som det är, ett trevligt spel som kan avnjutas i co-op med några vänner.. Låt det vara så fortsätt med det ni är bra på
Mutar Betalar du bara rätt streamare så har du direkt en hit på handen oavsett om du hoppar på längst bak i tåget.
Viam inveniam aut faciam
Ghost Recon: Fast & Furious. Denna gången handlar det om familj.
Skämt åsido. Hade velat se ett nytt spel med Wildlands som utgångspunkt. Större, mer varierat, bättre fordonskontroll, etc. Jag vet samtidigt att jag kommer bli besviken över vad jag vill ha – och vad jag kommer att få.
Din vänliga kvartersrecensent.
Jag hade inget emot Advanced Warfighter när det släpptes till 360-eran. Det var en lagom blandning av arkad och realism. Något i den stilen skulle jag inte tacka nej till!
Jag skulle kunna tänka mig Advanced Warfighter med lite öppnare banor så man får forma sin egen taktik.
"Writer and Fighter"
Realism och taktik nu då tack, som Ghost Recon (2001)!
Ja tack
Jag hade inget emot Advanced Warfighter när det släpptes till 360-eran. Det var en lagom blandning av arkad och realism. Något i den stilen skulle jag inte tacka nej till!
JA! Det var ett bra spel!
Vad som behövs:
Mycket bättre AI både hos fienden och dina egna kamrater. (I Wildlands så kan dina kamrater springa rakt mot en fiende utan reaktion)
En realistisk berättelse utan enorma robotar. Gärna med mycket politiska inslag. (Kanske att NATO faktiskt invaderar ett land för att stoppa någon hemsk diktator och GR är bakom fiendens linje och gör sitt arbete).
Gunsmith men som vågar leka lite med bra och dåliga komponenter så allt inte är mellanmjölk.
Att saker har vikt så du inte kan röra dig snabbt om du springer omkring med ett tungt maskingevär och .50 cal prickskyttegevär.
Bättre fordonskontroll, den är skrattretande dålig både i Wildlands och Breakpoint.
Första person valbart.
Vad spelet inte behöver:
Sikta på lägsta gemensamma nämnare när det kommer till spelare. Man kommer aldrig kunna göra ett spel till som passar alla så bara sluta med det.
Mikrotransaktioner.
En bedrövlig multiplayer som byggts med kritor, papper och klister.
Obetydlig RPG mekanik med utrustning som har samma stats men olika gear level.
Vad vi kommer få:
Mikrotransaktioner
En idiotisk berättelse som inte ens Netflix skulle göra en serie av.
Någon vars hela personlighet är bryta köns stereotyper.
En bedrövlig multiplayer som byggts med kritor, papper och klister.
Multiplayer/Coop kod som sätter din NAT typ som "Strict" och vägrar låta dig spela med vänner.
Nämnde jag mikrotransaktioner?
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Till skillnad från många andra tycker jag gamla Ghost Recon inte var speciellt kul att spela. Tycker inte Ubisoft ska gå tillbaka till den typen av spel.
Breakpoint fick mycket skit, men jag spelade igenom hela efter att ha köpt det billigt långt efter releasen. Så min upplevelse var när de patchat bort buggarna. Riktigt kul tycker jag det var, tror jag lade runt 100 timmar på spelet. Det är betydligt mer än AC Valhalla., som jag aldrig orkat spela igenom (snacka om utdragen kampanj).
Men de behöver göra mer engagerande AI, mer variation på random encounters och svårare encounters. Det som saknades var den där sköna känslan i Division 2 när spelet utmanar eller överraskar en genom att det händer oväntade saker i den öppna världen.
Ghost Recon: Fast & Furious. Denna gången handlar det om familj.
Skämt åsido. Hade velat se ett nytt spel med Wildlands som utgångspunkt. Större, mer varierat, bättre fordonskontroll, etc. Jag vet samtidigt att jag kommer bli besviken över vad jag vill ha – och vad jag kommer att få.
Stopp och belägg- GRWL var förvisso bra, men fordonskontrollen var verkligen värdelös
Stopp och belägg- GRWL var förvisso bra, men fordonskontrollen var verkligen värdelös
Jag tror han menar att han vill ha Wildlands men bättre vilket inkluderar fordonskontroll.
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Ungdomarna fattar inte ett spel om det inte är fast-paced shooter med tävlingsinslag.
Är det drf arena shooters är så populärt?
Vad som behövs:
Mycket bättre AI både hos fienden och dina egna kamrater. (I Wildlands så kan dina kamrater springa rakt mot en fiende utan reaktion)
En realistisk berättelse utan enorma robotar. Gärna med mycket politiska inslag. (Kanske att NATO faktiskt invaderar ett land för att stoppa någon hemsk diktator och GR är bakom fiendens linje och gör sitt arbete).
Gunsmith men som vågar leka lite med bra och dåliga komponenter så allt inte är mellanmjölk.
Att saker har vikt så du inte kan röra dig snabbt om du springer omkring med ett tungt maskingevär och .50 cal prickskyttegevär.
Bättre fordonskontroll, den är skrattretande dålig både i Wildlands och Breakpoint.
Första person valbart.
Vad spelet inte behöver:
Sikta på lägsta gemensamma nämnare när det kommer till spelare. Man kommer aldrig kunna göra ett spel till som passar alla så bara sluta med det.
Mikrotransaktioner.
En bedrövlig multiplayer som byggts med kritor, papper och klister.
Obetydlig RPG mekanik med utrustning som har samma stats men olika gear level.
Vad vi kommer få:
Mikrotransaktioner
En idiotisk berättelse som inte ens Netflix skulle göra en serie av.
QNågon vars hela personlighet är bryta köns stereotyper.
En bedrövlig multiplayer som byggts med kritor, papper och klister.
Multiplayer/Coop kod som sätter din NAT typ som "Strict" och vägrar låta dig spela med vänner.
Nämnde jag mikrotransaktioner?
Har du provat ground branch, det är någon gammal rs och gr gubbe som utvecklar det
Stopp och belägg- GRWL var förvisso bra, men fordonskontrollen var verkligen värdelös
Du kan vara stopp och belägg. Jag håller med dig ju. Wildlands var skitkul. Men det var verkligen en horribel upplevelse att försöka att ratta fordonen på ett vettigt sätt. Vilket inte ändrades till stinkfesten som var Breakpoint.
Din vänliga kvartersrecensent.
Du kan vara stopp och belägg. Jag håller med dig ju. Wildlands var skitkul. Men det var verkligen en horribel upplevelse att försöka att ratta fordonen på ett vettigt sätt. Vilket inte ändrades till stinkfesten som var Breakpoint.
Då missförstod jag dig, ja även helikoptrarna hade fördröjning när man flög och sköt missiler, kändes som om man lirade online med typ 500 ping. Fordonen var inte deras starka sida.
Ungdomarna fattar inte ett spel om det inte är fast-paced shooter med tävlingsinslag.
Vet att du är sarkastisk.
Det intressanta är att Fromsoftware och Elden Ring i stort sett bevisat att man kan behålla en formel som inte följer strömmen och fortfarande lyckas bra på både kritikerfronten och kommersiellt. Upplever att marknaden för extremt arkadiga spel är mättad och att många är ute efter något mer realistiskt shooters. Exempel på det är försäljningssiffrorna för BF2042. (Vi vet dock hur det slutade.)
Då missförstod jag dig, ja även helikoptrarna hade fördröjning när man flög och sköt missiler, kändes som om man lirade online med typ 500 ping. Fordonen var inte deras starka sida.
Verkligen inte. Och där måste man ju undra lite över kvalitetskontrollen. Spontant känns det som alla som spelat det tycker att det fungerar dåligt.
Var det verkligen ingen som sträckte upp handen under utvecklingen och sa något, eller körde de bara på och sa: fuck it. Det suger. Men folk får leva med det.
Din vänliga kvartersrecensent.
Vet att du är sarkastisk.
Det intressanta är att Fromsoftware och Elden Ring i stort sett bevisat att man kan behålla en formel som inte följer strömmen och fortfarande lyckas bra på både kritikerfronten och kommersiellt. Upplever att marknaden för extremt arkadiga spel är mättad och att många är ute efter något mer realistiskt shooters. Exempel på det är försäljningssiffrorna för BF2042. (Vi vet dock hur det slutade.)
Hade inte kallat 2042 för en ”extremt arkadig shooter”. Den äran har ju arena shooters som t.ex. Quake. 2042 brast på många andra punkter som gjorde att det floppade.
Har du provat ground branch, det är någon gammal rs och gr gubbe som utvecklar det
Jag kollar lite på Ground Branch, Zero Hour och Ready or Not. Problemet jag ser med samtliga dock är väl de grafiskt ser redan ganska daterade ut och att alla tre är fortfarande i early access. Jag tycker också om någon form av berättelse men vad jag vet än så länge är bara gå hit och stoppa alla elakingar på varje karta. (Har bara spelat Zero Hour men vad jag sett än så länge).
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.