Nytt Ghost Recon under utveckling

Medlem
Skrivet av Maddox:

Jag kollar lite på Ground Branch, Zero Hour och Ready or Not. Problemet jag ser med samtliga dock är väl de grafiskt ser redan ganska daterade ut och att alla tre är fortfarande i early access. Jag tycker också om någon form av berättelse men vad jag vet än så länge är bara gå hit och stoppa alla elakingar på varje karta. (Har bara spelat Zero Hour men vad jag sett än så länge).

Nej de är väldigt storyfattiga, håller med om att det blir roligare när det finns lite handling

Inaktiv
Skrivet av Maddox:

Jag kollar lite på Ground Branch, Zero Hour och Ready or Not. Problemet jag ser med samtliga dock är väl de grafiskt ser redan ganska daterade ut och att alla tre är fortfarande i early access. Jag tycker också om någon form av berättelse men vad jag vet än så länge är bara gå hit och stoppa alla elakingar på varje karta. (Har bara spelat Zero Hour men vad jag sett än så länge).

Ready or Not är riktigt bra. Grafiskt är det väl ganska vettigt också, men det är väl subjektivt.
Tror tanken är att det ska bli en röd tråd i uppdragen, men tror inte det blir någon djupare story.
Brukar inte vara det i sånadär "realistiska" spel. Man utför bara ett arbete helt enkelt.

12
Skriv svar