Nygammal Tomb Raider-bild ger ekon från allra första spelet

Robot
Nygammal Tomb Raider-bild ger ekon från allra första spelet

En hint om vad som komma skall?

#tomb-raider


It's not a lake, it's an ocean

Något helt nytt är det i alla fall, i bemärkelsen att de helt avviker från de förra trilogin (som jag gillade skarpt, för övrigt). Kanske en återgång till hur Tomb Raider var. Det är ju spännande i sig efter en ganska mörk trilogi 2015-2018.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Tänker mig att man kopplar ihop reboot-trilogin med det gamla? Så en remake/omtolkning som följer rebootramarna, är min killgissning.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av doversund:

Tänker mig att man kopplar ihop reboot-trilogin med det gamla? Så en remake/omtolkning som följer rebootramarna, är min killgissning.

Det vore riktigt trevligt faktiskt


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Skulle vilja ha en "remake/remaster" på originalspelet.

Medlem

Nytt spel och story med inslag från de första spelen hade varit kul.

Medlem

Bara jag slipper dra i en massa fyrkantiga block för att hitta nycklar, så får de göra vad de vill.

Medlem

Ser gärna ett nytt men med mer pussel och sånt som det var förr och inte ett som ett modernt Far cry med Tomb Raider skin

Medlem

Så Tomb Raider: Zero Dawn med riktiga dinos istället för robotar?

Skribent

Tänk om de rebootar igen 🤔


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Exxo:

Skulle vilja ha en "remake/remaster" på originalspelet.

Med "tony hawk" bossen Var länge sedan jag körde första tr men det var några rätt konstiga inslag i det.

Medlem

Hade också gärna sett ett nytt spel liknande de gamla Tomb Raider-spelen. Spelade första och andra av de nya men tyckte de var ganska tråkiga. Gillade verkligen trilogin som släpptes till ps3 med Underworld, Anniversary och Legend och skulle nog ranka de i samma ordning.

Medlem

Alltid kul med nytt Tomb Raider. Det första var ett av dom första PC-spel jag spelade som 10åring och har varit ett fan sedan dess. Spelar just nu igenom alla spel i huvudserien med expansioner och är just nu på sista banan i Tomb Raider Chronicles som är det femte i serien och det sista med den klassiska motorn. Seda följer Angel of Darkness som trots sina brister är ett bra spel enligt mig, och Core Designs sista innan Crystal Dynamics tog över med första rebooten med Tomb Raider Legend. Ser fram emot nästa äventyr!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Hade också gärna sett ett nytt spel liknande de gamla Tomb Raider-spelen. Spelade första och andra av de nya men tyckte de var ganska tråkiga. Gillade verkligen trilogin som släpptes till ps3 med Underworld, Anniversary och Legend och skulle nog ranka de i samma ordning.

Underworld var riktigt nice faktiskt!

Medlem

Ett Tomb Raider i still med dom gamla spelen till PS1 hade varit kul, dom senaste försöker likna Uncharted för mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag gillade I GONNA KILL U ALL Lara där man hör antagonisterna skita på sig..
Det var den första av de sista 3 spelen har jag för mig,men jag skall tillägga att jag gillade alla 3.
Hoppas på mindre pussel med en brutalare Lara som kan visa var pilarna skall sitta.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

hoppas på tuttar också som i originalet.
men det är nog för kontroversiellt idag

Avstängd
Skrivet av neetodesu:

hoppas på tuttar också som i originalet.
men det är nog för kontroversiellt idag

Räcker inte detta?

Medlem

Kanske hittar hon en multiverse skatt? 😂

1
Skriv svar