Allt det senaste om F1 2010

Robot
Medlem
Allt det senaste om F1 2010

hehe läste och kände direkt att detta kanske kommer bli mer ett spel baserat på filmen "Driven"
Men samtidigt så har inte Codemasters förlöjligat ett racing spel någongång så det återstår att se hur mycket timmar man kommer sitta framför detta


signatur

Sim-Racing

Medlem

Jag ser fram mot detta:up:

Medlem

Det verkar vara riktigt trevligt.

Medlem

Kändes väldigt intressant till en början, men det har sjunkit rejält nu. Inget formationsvarv, ingen säkerhetsbil, inga tekniska fel på bilarna och max 12 spelare i multiplayer. Tack, men nej tack.

Medlem
Skrivet av Pro2Race:

hehe läste och kände direkt att detta kanske kommer bli mer ett spel baserat på filmen "Driven"
Men samtidigt så har inte Codemasters förlöjligat ett racing spel någongång så det återstår att se hur mycket timmar man kommer sitta framför detta

Ironi antar jag?

Ptja, vill nog se reaktionerna innan jag eventuellt skaffar detta.

Mycket snack och lite körning, svårt att se på lågupplöst video...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Funderar bara på om det blir ett köp till PC eller PS3


signatur

- PiDuT

Medlem
Skrivet av hawk:
Skrivet av Pro2Race:

hehe läste och kände direkt att detta kanske kommer bli mer ett spel baserat på filmen "Driven"
Men samtidigt så har inte Codemasters förlöjligat ett racing spel någongång så det återstår att se hur mycket timmar man kommer sitta framför detta

Ironi antar jag?

Ptja, vill nog se reaktionerna innan jag eventuellt skaffar detta.

Nja ironi var de väll en aning, men tycker inte GRID,Dirt serierna varit dåliga? grymt bra tidsfördriv om jag får säga det själv.

Men detta kanske blir ett fiasko, den som väntar han vet!


signatur

Sim-Racing

Medlem

Har det Hotseat ala Jeff Crammond GP spelen så är det ett givet köp.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Om F1 säsongen utspelas sig 2010 och 2011 i spelet hur kommer det sig då att Brawn GP är med? Då det nu heter Mercedes GP?

Medlem
Skrivet av SilentViper:

Om F1 säsongen utspelas sig 2010 och 2011 i spelet hur kommer det sig då att Brawn GP är med? Då det nu heter Mercedes GP?

Därför att pre-alpha versionen som de använder i video-demonstrationen innehåller bara 2009 års bilar. Dock kommer fullversionen ha 2010 års team/förare. Stod i alla fall så på virtualr.net


signatur

Nothing is power without Control

1
Skriv svar