*FZ Play - Vi spelar ett remastrat Chrono Cross

Robot
*FZ Play - Vi spelar ett remastrat Chrono Cross

Uppdatering: Inställt på grund av sjukdom.

#chrono-cross, #fz-play, #twitch


Medlem

Ännu en remaster Sqeenix slaktat, tyvärr. Bland de girigaste och samtidigt lataste spelföretagen.

Medlem

Fattar inte att man inte bara spelar alla dom här spelen på emulator?! SE har sedan länge förbrukat sitt förtroende för dessa usla portar på deras tidigare klassiker.

I övrigt är jag lite tudelad till detta spel. Grafiken och framför allt musiken i spelet är 10/10, karaktärerna trots det stora antalet rätt så tråkiga och striderna mest bara jobbiga. Storyn är lite upp och ner.

Moderator | Testpilot

Hejsan gänget,

Tyvärr lite tätt inpå men pga sjukdom kommer jag behöva ställa in. I dagsläget har vi ingen ersättare vad jag vet, så förvänta er inte någon stream ikväll.

I vanlig ordning syns vi i gen på Tisdag nästa vecka 20:00.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Chefredaktör
Medlem

Sjukdom....det är ett annat ord för "bakfull" mig lurar ni icke!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ställa in pga sjukdom? Själv önskar man ibland att man var sjuk så man kunde vara hemma och gejma. 🤪

Inaktiv

Krya på dig, även om vi har annorlunda meningar om twitch.

Medlem

okej ja tråkigt men sånt händer

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hejsan gänget,

Tyvärr lite tätt inpå men pga sjukdom kommer jag behöva ställa in. I dagsläget har vi ingen ersättare vad jag vet, så förvänta er inte någon stream ikväll.

I vanlig ordning syns vi i gen på Tisdag nästa vecka 20:00.

Oh nein, krya på dig!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Gnällkuk

Krya!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Ankh:

Sjukdom....det är ett annat ord för "bakfull" mig lurar ni icke!

Med en kamera i ansiktet samtidigt? Tror inte det känns så lockande då va?

Medlem
Skrivet av greb1989:

Med en kamera i ansiktet samtidigt? Tror inte det känns så lockande då va?

jo.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Krya! krya! krya!

1
Skriv svar