Red Dead Redemption 2 vinner Virtual Photographer Of The Year

Robot
Red Dead Redemption 2 vinner Virtual Photographer Of The Year
Medlem

Ööh, nu kan jag inget om fotografering/bildkomposition och sånt. Men den där bilden kändes inte så jätte märkvärdig?
Tror jag sett bättre shots i våran egna ''Skärmdumpar från spel''-tråd 😆


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Om någon vill se alla finalister finns de här. Finns några riktigt coola bilder där.

En av mina favoriter, från Jedi: Fallen Order:

Skribent
Skrivet av Kyraal:

Om någon vill se alla finalister finns de här. Finns några riktigt coola bilder där.

En av mina favoriter, från Jedi: Fallen Order:

https://i.imgur.com/8Smehzo.jpg

Tack! Jag lägger in länken i artikeln.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hoppas verkligen R* styr till en 60 fps patch till PlayStation 5. Det behövs.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas verkligen R* styr till en 60 fps patch till PlayStation 5. Det behövs.

Det kommer nog snart för 400 kronor.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Geeks Gaming
Skrivet av Kyraal:

Om någon vill se alla finalister finns de här. Finns några riktigt coola bilder där.

En av mina favoriter, från Jedi: Fallen Order:

https://i.imgur.com/8Smehzo.jpg

Den är löjligt bra komponerad!

En annan av mina favoriter var cyberpunkfjärilen, sådär lagom 80-tals retrocheesy ❤️

Chefredaktör

Kul tävling ändå!

Medlem

Vad är reglerna för denna tävling? Får filter användas? Får man manipulera spelkoden etc? Nån som orkar ge mig en googlíng på detta, jag har precis tryckt i mig en kebabrulle från helvetet och har mättnadssvettningar.

Skribent
Skrivet av Aljonz:

Vad är reglerna för denna tävling? Får filter användas? Får man manipulera spelkoden etc? Nån som orkar ge mig en googlíng på detta, jag har precis tryckt i mig en kebabrulle från helvetet och har mättnadssvettningar.

Jag är osäker, men tror de endast fått använda photomode-läget i spelen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Wow vilka bilder. Bannemig imponerande!!


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem
Skrivet av dTexN:

Ööh, nu kan jag inget om fotografering/bildkomposition och sånt. Men den där bilden kändes inte så jätte märkvärdig?
Tror jag sett bättre shots i våran egna ''Skärmdumpar från spel''-tråd 😆

Håller verkligen med.
Det där var då ingenting som stack ut överhuvudtaget. Förutom risig komposition, så saknar den detaljrikedom... Ser ut som att någon försökt skala upp bilden med AI från en miniatyr nästan... ser ganska grötigt ut.
Pushar också för våra trådar här på forumet! 😃

Skärmdumpar Från Spel & Photo Mode Tråden

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag är osäker, men tror de endast fått använda photomode-läget i spelen.

Dock så känns bilderna väldigt efterkorrigerade med filter osv.

Medlem

Ett par riktigt fina bilder, svårt att säga en etta men min favorit var nog Ghost of Tushima alt Horizon forbiden west gamescape.

Medlem

Många härliga bilder. Tack för länken! Ska definitivt kika in de senare.
Får verkligen hålla med om vinnaren. Helt ok bild men bergen i bakgrunden var ju lågupplösta deluxe, lite störigt.

1
Skriv svar