Cyberpunks story-expansioner fortfarande under utveckling

Robot
Cyberpunks story-expansioner fortfarande under utveckling

Blir det två stycken, som utlovat?

#cyberpunk-2077, #expansioner


Medlem

Jag hade ganska kul första varvet men har inte rört det sen dess. Kommer köra om allt från början när expansionen kommer. Hoppas på två expansioner.

Inaktiv

Ja tack, hade varit gemytligt med mer storyinnehåll till CP2077

Medlem

Badlands är jag rätt mätt på, men lite mer äventyr i Westbrook hade varit kul. Generellt så länge jag får mer äventyr i Nigh City så är man nöjd!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Blir ett köp först när allt det utlovade faktiskt släppts.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kan bli lagom med att köp när det finns normalt prissatta grafikkort som faktiskt kan klara av raytracingen de lagt till, helst utan uppskalare. Och i Cinematic-läget, eftersom jag vill ha runda rislampor.

Kantiga lampor (inte cinematic):

Runda lampor (cinematic)

Medlem
Medlem

En fortsättning på Alt Cunningham känns som ett möjligt spår. Samt en fortsättning på borgmästar-storyn.

Medlem
Skrivet av Yaarr!:

En fortsättning på Alt Cunningham känns som ett möjligt spår. Samt en fortsättning på borgmästar-storyn.

Bästa sidouppdraget 👏🏼


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

En gång i tiden var jag intresserad.
Hade kul i spelet en vända men lyckades inte ta mig igenom en gång till med annan start

Alla uppdrag i spelet är väl helt ok var för sig, men som helhet tyckte jag inte att allt fungerade.
Slutet var inte någon favorit, lite ME3 över det hela.

Medlem

Jag passade på att installera spelet igen för att se hur långt de kommit nu, 1 år efter release.
Nu har jag inte hunnit särskilt långt men...
Efter att man räddat en person från ett isbad åker man bil och blir jagad av en skåpbil, följt av eldstrid.
Man behöver inte avfyra en enda kula under hela den sekvensen, skurkarna kör in i något och exploderar ändå :'D

Medlem

Det finns då gott om utrymme att expandera spelet. Började själv med en ny playthrough under helgen. Atmosfären är skön redan som den är, men det finns så mycket mer potential att klämma ut här.

Fick i alla fall ett världens flabb när p-p går att finjustera in på en female. Något oförväntat och så jäklarns emot alla normer.

Medlem

Ska det inte utspela sig efter slutet på main spelet hoppas jag att de handlar om en helt annan karaktär än de i huvudspelet. Så det inte bara känns som massa side missions.

Medlem

Köpte det på rea för 184.50 kr men har inte tagit mig tid att installera än. Kanske hinner de få ut någon expansion innan det blir av så man kan få med den i körningen också. Jag brukar annars sällan köra om spel jag "klarat" bara för en expansion kommit ut. I alla fall inte den här typen av spel.

Medlem

Hype! Varvade det en gång när det var v1.0
Buggar till trots gillade jag det. Och just storyn på quests var magisk.
Hoppas på mer av den varan.

Btw.... blandar jag ihop olika historier nu, eller hintar de inte om en lyxig rymdstation i basspelet?

Medlem

Att kunna sitta ner. Dricka shots eller drinkar på klubbarna. Sätta sig ner och äta mat. Jag älskar att rollspela. Såndana detaljer är sköna. Annars önskar jag inte så mycket mer. Klart nån rolig expansion vore coolt som kanske går mer in på före spelet. Hur man bor i öknen med sitt gäng och gör diverse saker innan man hamnar i verkstaden. Beroende på vilken väg man väljer. Vill gärna veta sånt. Hur var livet att försöka hamna på toppen i corporate valet. Sånna saker.

Gen
Medlem

Spelar gärna om spelet från början när expansionen eller expansionerna släpps.

1
Skriv svar