Sonic 2 gör som ettan, och slår rekord på biograferna

Robot
Sonic 2 gör som ettan, och slår rekord på biograferna
Medlem

Tur att de uppdaterade Sonic får man säga 😆

Medlem

Jag ville boka men det fanns bara svensk tal. Jag vår vänta tills filmen kommer på streaming istället.

Medlem

Inte så sugen på Sonic men Uncharted var bra!

Medlem

Men kom ihåg att Filmstaden nu förbjuder medhavd dryck/godis! 4D chess move

Medlem

Ändå kul för Sonic, får man säga. Karaktären har ju alltid levt ett liv i skuggorna av Mario, där Sonic peakade till Sega Megadrive och aldrig fått nåt riktig flow därefter med floppar efter floppar, det enda som egentligen funkat någorlunda har ju varit Sonic OS-spelen.

Men nu har Sonic gått över till filmer och blivit större än någonsin. Läste ju nyheten om att göra nåt universum med Super Smash Bros, men nu är ju Sonic #1, då behöver man ju inte ha med Mario i filmerna.

Medlem
Skrivet av sebrock:

Men kom ihåg att Filmstaden nu förbjuder medhavd dryck/godis! 4D chess move

Du får ta med eget, om du säger att du har allergi.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av sebrock:

Men kom ihåg att Filmstaden nu förbjuder medhavd dryck/godis! 4D chess move

Kanonschysst mot stora barnfamiljer "nej, ni får inte handla på hemmakväll innan ni kommer hit. Ni måste handla vårt dyra godis!"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

KoP
Medlem
Skrivet av sebrock:

Men kom ihåg att Filmstaden nu förbjuder medhavd dryck/godis! 4D chess move

Frågan är bara hur dom ska kunna kontrollera detta. Kommer det innebära att alla som går in i en biograf kommer att visiteras utanför? :'D

Är ju inte något vidare svårt att äntra en biograf med en påse godis/läskburk i jackfickan. ╮(′~‵〞)╭

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kanonschysst mot stora barnfamiljer "nej, ni får inte handla på hemmakväll innan ni kommer hit. Ni måste handla vårt dyra godis!"

Ett riktigt "dick move".
Nu får dom fanimej sluta klaga över att folk inte går på bio längre. Det borde dom fatta när de sänker kvaliteten på upplevelsen. Man går på bio för en helhetsupplevelse, inte filmen i sig.
Jag kommer troligen smuggla in ungarnas egna godis. Alternativt sluta gå på bio.

De halvpudlade ju redan i alla fall. Någon som kom på att de inte tänkt hela vägen när de beslutade det hela. "Vi kommer inte att visitera folk"

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Du får ta med eget, om du säger att du har allergi.

Blir det inte lite dumt, måste man inte ta med typ någon sorts mjölkersättning då?
Är det inte bättre att bara INTE säga något och ha skiten i fickan där de inte ser, typ en plopp? Man måste ju inte ha ett pringlesrör i kallingarna liksom...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av henrik.hietanen2:

De halvpudlade ju redan i alla fall. Någon som kom på att de inte tänkt hela vägen när de beslutade det hela. "Vi kommer inte att visitera folk"

Det var nog ingen pudel, det var nog bara en förklaring om folk nu trodde att de skulle bli visiterade eller att SF skulle pausa filmen mitt i och plocka ut folk och misshandla dessa med någon gammal ihoprullad poster av Daylight bakom biljettkassan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Riktigt bra film där Jim får ta en mycket större roll än i del 1. Såg den med sonen på Svenska och där försvinner mycket av charmen med Jim Carrey.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ska se den imorgon. Självklart med svenskt tal..... mummel mummel.... har man 2 barn så får det bli så.
Dock ville jag bojkotta filmstaden pga deras idiotiska beslut fast hade redan lovat barnen och då får man stå för det.
Får ta och smuggla in en Cola och en Lakrisal till mig själv bara för att vara obstinat.

Medlem

Ville se den på bio men då Filmstaden inte la in den på vip salongerna där jag brukar gå så blir det inget, vill inte sitta med pöbeln i de stora salongerna eller behöva åka längre för bio.

1
Skriv svar